Με τον Λάντο Νόρις και τον Κάρλος Σάινθ να περνούν τη γραμμή του τερματισμού 5ος και 6ος, αντίστοιχα, στο Grand Prix του Αμπου Ντάμπι, το τελευταίο της περασμένης σεζόν, η McLaren εξασφάλισε την 3η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών της Formula 1. Το καλύτερο της αποτέλεσμα από το 2012. Οι 202 βαθμοί έδειχναν την πρόοδο σε σύγκριση με τους 145 του 2019.
Το τέλος της σεζόν ήταν, παράλληλα, η... αρχή της επόμενης. Οι μηχανές θα πάρουν μπροστά στο Μπαχρέιν στα μέσα Μαρτίου με τα επίσημα δοκιμαστικά και στο τέλος του μήνα με τον πρώτο αγώνα. Στη McLaren έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν πως τα καλύτερα έρχονται. Οι έπαινοι είναι πλέον συχνοί. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον τους βλέπει ικανούς να σταθεροποιηθούν ως 3η δύναμη πίσω από τη Mercedes και τη Red Bull. Αλλωστε, από φέτος οι κινητήρες της McLaren θα είναι της Mercedes. Βέβαια, στην... κούρσα για την 3η θέση της κατάταξης είναι και η Aston Martin. «Συνολικά, ως πακέτο είναι καλύτερο. Περισσότερη δύναμη και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Σαφώς θα υπάρξουν και δυσκολίες, αλλά μας δίνει την σιγουριά πως μπορούμε να πάμε πιο κοντά στην κορυφή», ανέφερε ο Νόρις.
Πέραν της ισχυρής βάσης από πέρυσι και της σταθερής ανόδου από το 2016 που ανέλαβε ο Ζακ Μπράουν, η McLaren έκανε ακόμη δύο κινήσεις που μπορούν να την ανεβάσουν στο επόμενο επίπεδο. Η μια είναι η πρόσληψη του πιλότου Ντάνιελ Ρικάρντο, που άφησε τη Renault και νυν Alpine, αντικαθιστά τον Κάρλος Σάινθ που πήγε στη Ferrari, επίσης υποψήφια για 3η. Ο Ρικάρντο έχει την εμπειρία και τη γνώση ώστε να βοηθά τις ομάδες να βελτιώνουν τα αυτοκίνητά τους, ενώ είναι και αποδεδειγμένα ικανός όχι μόνο ν' ανέβει στο βάθρο, αλλά και να νικήσει αγώνες.
Η άνοδος της ομάδας στην πίστα προσέλκυσε και επενδυτές. Η MSP Sports Capital, από τις Η.Π.Α., με παρουσία σε αθλήματα όπως το μπάσκετ, το μπέιζμπολ και το αμερικάνικο ποδόσφαιρο πήρε το 15% της εταιρίας για περίπου 210 εκατομμύρια ευρώ. Η αγορά του ποσοστού διέλυσε και τους φόβους που είχαν δημιουργηθεί για την οικονομική σταθερότητα της McLaren η οποία είχε πάρει δάνειο 170 εκατομμυρίων από την Εθνική Τράπεζα του Μπαχρέιν. «Ολα τα οικονομικά προβλήματα που είχαμε είναι πλέον πίσω μας. Εχουμε όλους τους πόρους για να ανταγωνιστούμε στο υψηλότερο επίπεδο», είπε ο Μπράουν στο περιοδικό Autosport. Αυτή η επένδυση επιπλέον δίνει στη McLaren τη δυνατότητα να μπει και σε άλλες κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από το 2022 θα έχει παρουσία στη Formula E και εξετάζει και άλλες επιλογές.
Μαζί με budget cap που από το 2021 θα είναι στα 145 εκατομμύρια δολάρια και σταθερά θα μειώνεται κατά πέντε εκατομμύρια τον χρόνο μέχρι το 2023, οι ομάδες ελπίζουν να επιτευχθεί και μεγαλύτερη ισορροπία στο πρωτάθλημα, ενώ οι διοργανωτές θέλουν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον όπου όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν κέρδη. «Τώρα, έχουμε τη δυνατότητα να γίνουμε μια μεγάλη ομάδα», κατέληξε ο Μπράουν.