Το ΝΒΑ είναι ανοιχτόμυαλο και δεν σταματά να πρωτοτυπεί. Εκτός από τη «Think Big» νοοτροπία σε οργάνωση, «λάμψη» των σταρ και φυσικά στις απολαβές τους σε μισθούς και χορηγίες, η αμερικανική λίγκα μπάσκετ επιζητά διαρκώς άξιους συνεργάτες, σε επίπεδο αναγνώρισης και εμπορικού μεγέθους. Τελευταία συνεργασία του αθλητικού «κολοσσού» η σύμπραξη με έναν «γίγαντα» της ζαχαροπλαστικής στις ΗΠΑ. Το ΝΒΑ υπέγραψε τετραετή συμφωνία με την εταιρία Mondelez International, η πρώτη «ανάγνωση» της οποίας περιλαμβάνει το «τύπωμα» των εμβλημάτων των ομάδων πάνω σε μπισκότα Oreo!
Το τμήμα μάρκετινγκ του ΝΒΑ παρουσίασε τη νέα συνεργασία η οποία θα περιλαμβάνει και το WNBA (πρωτάθλημα γυναικών), τη G-League (θυγατρική αναπτυξιακή λίγκα) και την αμερικανική ομοσπονδία (USA Basketball). Στα μέσα Μαρτίου κυκλοφόρησε η σειρά NBA Dynasty Oreo Cookies, στα μπισκότα των οποίων εμφανίζονται τα λογότυπα «εμπορικών» ομάδων όπως οι Μπόστον Σέλτικς, Σικάγο Μπουλς, Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς, Λος Αντζελες Λέικερς, Μαϊάμι Χιτ και Σαν Αντόνιο Σπερς.
🚨 Sweet new Spurs merch alert 🚨
— Maddy Skye (@MaddySkye) March 10, 2021
NBA & Oreos included San Antonio's team in a new release celebrating the league's 'greatest' dynasties.
Cookies in this pack will have logos of six teams, including the Spurs, embossed on the wafers. https://t.co/WqyG10TdbR @mySA #GoSpursGo pic.twitter.com/huqpoL8MA3
Η συνεργασία δεν έχει απλώς στόχο μία «εικαστική» και γευστική παρέμβαση στο γνωστό προϊόν, αλλά και τη δημιουργία σχετικών διαγωνισμών για τους καταναλωτές. Πρώτο δώρο σε επιλεγμένες συσκευασίες, η κλήρωση ενός ταξιδιού για το All Star Game του 2022. Μία επιπλέον καινοτομία θα είναι ότι οι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να σκανάρουν τις συσκευασίες και να απολαμβάνουν στο κινητό τους τόσο μερικές σημαντικές στιγμές των ομάδων όσο και αποκλειστικό οπτικό υλικό από τα αποδυτήρια.
«Μας αρέσει και μας εξιτάρει η ευκαιρία να δημιουργήσουμε στιγμές τις οποίες οι φίλαθλοι μπορούν να απολαύσουν παράλληλα με τις γευστικές συνήθειές τους», τόνισε ο Ντάνιελ Ροσομόντο, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης παγκόσμιων συνεργασιών του ΝΒΑ. Η Ρέιτσελ Ντόουσον, διευθύντρια του εμπορικού τμήματος της Mondelez, εξήγησε πως «κυριολεκτικά οι φαν μας μπορούν να γευτούν το μεγαλείο και των προϊόντων μας και μιας σπουδαίας λίγκας όπως το ΝΒΑ». Η εταιρία ζαχαροπλαστικής έχει εμπορική σχέση και με το MLS (πρωτάθλημα ποδοσφαίρου των ΗΠΑ), ενώ ο βασικός συνέταιρός της, Cadbury, είναι χορηγός σε Λίβερπουλ, Αρσεναλ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Σίτι, Τότεναμ και Τσέλσι στην Premier League!