Η πίστα του Πορτιμάο στην Πορτογαλία υποδέχεται τη Formula 1. Πέραν της «μάχης» του Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) και του Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) το ενδιαφέρον είναι στραμμένο και στους πιλότους που άλλαξαν ομάδες. Οι περισσότεροι ακόμη δεν έχουν καταφέρει να δείξουν το ταλέντο τους στα νέα τους μονοθέσια ουσιαστικά δύο μήνες αφότου τα οδήγησαν για πρώτη φορά στα τεστ του Μπαχρέιν. Σήμερα αρχίζει το τριήμερο με τα ελεύθερα δοκιμαστικά 1 και 2 (13:20, COSMOTE TV SPORT 5 – 16:50, COSMOTE TV SPORT 5 και 13:30, ΕΡΤ SPORTS – 17:00, ΕΡΤ SPORTS).
Σέρχιο Πέρες – Red Bull
Ως τώρα η πορεία του Σέρχιο Πέρες είναι ανάμεικτη. Εχει δείξει θετικά κι αρνητικά στοιχεία. Στις κατατακτήριες του πρώτου Grand Prix της σεζόν δεν κατάφερε να μπει καν στην πρώτη 10άδα (έμεινε 11ος) και υποτίθεται πως το μονοθέσιό του είναι εξίσου δυνατό μ' εκείνο του Μαξ Φερστάπεν. Στο γύρο σχηματισμού πριν την έναρξη του αγώνα, λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρικά αναγκάστηκε ν' αρχίσει από τα pits. Εκανε εξαιρετική προσπάθεια στην συνέχεια και τερμάτισε 5ος. Στο Grand Prix της Εμίλια – Ρομάνια ήταν εντυπωσιακός στις κατατακτήριες. Εκκίνησε δεύτερος στον αγώνα, αλλά τερμάτισε 11ος, προκαλώντας τον εκνευρισμό του διευθυντή της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, καθώς η Red Bull δεν εκμεταλλεύθηκε το γεγονός πως ο Βάλτερι Μπότας (Mercedes) βγήκε εκτός αγώνα. Οι ελπίδες της Red Bull να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εξαρτιούνται σε σημαντικό βαθμό από την απόδοση του Μεξικανού. Εχει πει πως χρειάζεται πέντε αγώνες για να προσαρμοστεί.
For @DanielRicciardo, this weekend's #PortugueseGP is an opportunity to kick-on and show what he's capable of. 👊🇵🇹
— McLaren (@McLarenF1) April 27, 2021
Check out our race preview for more insight from the team out in Portimão. 💬⤵️
Ντάνιελ Ρικάρντο – McLaren
Μέχρι στιγμής ο Ντάνιελ Ρικάρντο βρίσκεται στην σκιά του Λάντο Νόρις. Οχι ακριβώς αυτό που είχαν στο μυαλό τους στη McLaren όταν τον προσέλαβαν από τη Renault. Ο Αυστραλός προοριζόταν για πρώτος πιλότος, αλλά τόσο στο Μπαχρέιν όσο και στην Ιμολα έμεινε πίσω από τον νεαρό Αγγλο. Στο πρώτο Grand Prix άρχισε 6ος και τερμάτισε 7ος, δείχνοντας, όμως, μέρος των ικανοτήτων του μια και το μονοθέσιό του είχε πρόβλημα από νωρίς. Στο δεύτερο Grand Prix άρχισε και τερμάτισε 6ος, με την ομάδα να του δίνει εντολή να αφήσει τον 7ο Νόρις να τον προσπεράσει. Εκείνος ανέβηκε στο βάθρο (3ος). Ο Ρικάρντο είναι αισιόδοξος πως σύντομα θα πάρει τον... αέρα του μονοθέσιου. Στη McLaren το ελπίζουν γιατί αν γίνει περισσότερο ανταγωνιστικός τότε θα έχουν καλύτερες πιθανότητες να εξασφαλίσουν τη 3η θέση.
A difficult day but he never gave up. 💪
— Aston Martin Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) April 18, 2021
Debrief the #ImolaGP with #SV5. 👇 pic.twitter.com/95AaIa9BhO
Σεμπάστιαν Φέτελ – Aston Martin
Η καριέρα του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Aston Martin άρχισε άσχημα. Προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων στα τεστ, περισσότερα προβλήματα μετά στο πρώτο Grand Prix του Μπαχρέιν όπου τιμωρήθηκε με δύο ποινές, ενώ είχε και σύγκρουση με τον Εστεμπάν Οκόν (Alpine). Στο Μπαχρέιν άρχισε 20ος και τερμάτισε 15ος. Στο Grand Prix της Εμίλια – Ρομάνια, άρχισε από τα pits και δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα με την ομάδα να αποσύρει το μονοθέσιό του εξαιτίας προβλήματος στο... κιβώτιο ταχυτήτων. Οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν επηρεάσει περισσότερο από κάθε άλλο το αυτοκίνητο της Aston Martin κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που ο Φέτελ δεν τα πάει καλά μετά τη μετακίνησή του από τη Ferrari. Ο άλλος πιλότος της βρετανικής ομάδας, ο Λανς Στρολ, έχει μια 10η και μια 8η θέση στα δύο Grands Prix.
Κάρλος Σάινθ – Ferrari
Από όλους τους οδηγούς που πήραν μεταγραφή για την σεζόν 2021, ο Κάρλος Σάινθ είναι εκείνος που τα πάει καλύτερα. Εκείνος το αποδίδει στο ότι αφότου τέλειωσε η προηγούμενη αγωνιστική περίοδος έχει γίνει ουσιαστικά κάτοικος... Μαρανέλο. Στο Μπαχρέιν ήταν καλύτερος του «συμπαίκτη» του Σαρλ Λεκλέρκ μέχρι το τελευταίο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Αρχισε 8ος και τερμάτισε στην ίδια θέση. Στην Ιμολα έκανε λάθη στις κατατακτήριες: άρχισε 11ος, αλλά τερμάτισε 5ος παρόλο που έκανε λάθη και στον αγώνα. Στη Ferrari θεωρούν πως αν διορθώσει τα μεγάλα σφάλματα που κάνει προσπαθώντας να μάθει ακόμη το μονοθέσιό του ενδεχομένως να παλέψει και για ν' ανέβει στο βάθρο.