Το ισπανικό ποδόσφαιρο και οι εταιρίες του οικονομικού τομέα έχουν εδραιώσει μια ισχυρή συμμαχία μέσω των χορηγιών. Αρχικά, η λίγκα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη Banco Santander για ν' ανανεώσει την συνεργασία τους, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει η UEFA. Η LaLiga θέλει να συνεχίσει να αποκαλείται Liga Santander η πρώτη κατηγορία, μια και αυτή η ένωση είναι «στρατηγικής σημασίας», λέει ο πρόεδρος της, Χαβιέρ Τέμπας. Συνολικά, οι τράπεζες, οι fintechs και άλλες εταιρίες του τομέα έχουν 170 συμφωνίες με ομάδες, διοργανώσεις και Ομοσπονδίες του ισπανικού αθλητισμού.
Οι 42 ομάδες της LaLiga, της πρώτης και της δεύτερης κατηγορίας του ποδοσφαίρου, δηλαδή, έχουν 57 συμφωνίες sponsoring με τέτοιες εταιρίες, ενώ η πρώτη κατηγορία του γυναικείου ποδοσφαίρου έχει άλλες επτά. Με την αυξανόμενη προβολή ιδίως των διαδικτυακών χρηματιστηριακών εταιριών, η Εθνική Επιτροπή Αγοράς της Ισπανίας, πάντως, σκέφτεται μήπως θα πρέπει να λάβει μέτρα για να τη μειώσει όπως έκανε και με τις στοιχηματικές εταιρίες, το οποίο άνοιξε «τρύπα» στα οικονομικά των συλλόγων που υπολογίζεται πως θα χάσουν 60 με 80 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.
Τους περισσότερους συνεταίρους, έχουν η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης και η Ατλέτικο Μαδρίτης. Κάθε μια έχει περισσότερες από τρεις συνεργασίες με εταιρίες του οικονομικού τομέα. Η άλλη που πλησιάζει είναι η Αλαβές που έχει τρεις. Οι «μπλαουγκράνα» έχουν οχτώ, με τις έξι απ' αυτές να είναι τοπικού χαρακτήρα με τράπεζες από το Βιετνάμ, τη Μαλαισία και τον Καναδά. Τέτοιου είδους συμφωνίες έχουν και η «βασίλισσα» και οι «ροχιμπλάνκος», εκμεταλλευόμενες όλες την παγκόσμια απήχησή τους.
Μια ξεχωριστή περίπτωση είναι η Λα Κορούνια, η οποία πια αγωνίζεται στην 3η κατηγορία. Ανήκει στην τράπεζα Abanca, η οποία ελπίζει σε βελτίωση της ομάδας ώστε ν' ανακτήσει τα 35 εκατομμύρια ευρώ που επένδυσε για την αγορά των μετοχών του ιστορικού συλλόγου. Τις περισσότερες συνεργασίες στο ισπανικό ποδόσφαιρο έχει η CaixaBank, η οποία είναι σπόνσορας 27 ομάδων μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης κατηγορίας.