Εντυπωσιακό σε διαστάσεις και design, το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη που βασίζεται στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα τρίτης γενιάς της εταιρίας έρχεται να προσφέρει άφθονους χώρους και πολυτέλεια, υψηλή τεχνολογία που αναβαθμίζουν την άνεση και την ασφάλεια, αλλά και υπερσύγχρονα υβριδικά συστήματα κίνησης έως 265 PS, συνδυασμένα με προηγμένη τετρακίνηση HTRAC
«Εκσυγχρονίσαμε το νέο Santa Fe με premium χαρακτηριστικά και ελκυστική αισθητική που σίγουρα θα προσθέσουν αξία» δηλώνει ο SangYup Lee, Executive Vice President and Global Head of Hyundai Design Center. «Οι τολμηρές γραμμές που εκτείνονται από τη μια πλευρά στην άλλη και από εμπρός προς τα πίσω δίνουν στο Santa Fe μια στιβαρή αλλά εκλεπτυσμένη εμφάνιση που θέλουν οι πελάτες SUV. Επιπλέον, προσθέσαμε πολλά χαρακτηριστικά και λειτουργίες για να δημιουργήσουμε ένα πραγματικά οικογενειακό SUV που είναι ευχάριστο να οδηγείς».
Στην 20ή επέτειό της, η ναυαρχίδα των SUV της Hyundai στην Ευρώπη έχοντας διακριθεί για την άνεση και την ευρυχωρία της, τα ολοκληρωμένα στάνταρ χαρακτηριστικά και τη λειτουργική σχεδίαση της καμπίνας της. Το νέο Santa Fe συνιστά μια premium επιλογή διαθέτοντας τολμηρή και ξεχωριστή νέα σχεδίαση καθώς και μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά τεχνολογίας και ασφάλειας.
«Με μια σειρά νέων χαρακτηριστικών, το νέο Santa Fe εξελίσσεται περαιτέρω ως ένα premium όχημα», συμπληρώνει από την πλευρά του ο Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product της Hyundai Motor Europe. «Δείχνει για άλλη μια φορά ότι αφουγκραζόμαστε τους πελάτες μας και παρέχουμε συνεχώς ό,τι πιο πρόσφατο αφορά σε χαρακτηριστικά και κινητήρες που ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Με την παρουσίαση του νέου Santa Fe, ολόκληρη η σειρά των SUV μας είναι διαθέσιμη με ηλεκτροκίνητες εκδόσεις που περιλαμβάνουν από προηγμένες υβριδικές λύσεις έως κυψέλες καυσίμου υδρογόνου».
Ένα premium, εξαθέσιο & επταθέσιo εσωτερικό
Το εσωτερικό του Santa Fe προσφέρει πλούσιους χώρους και πολυτέλεια, με κάθε επιφάνεια φινιρισμένη με υλικά υψηλής ποιότητας, απαλά στην αφή. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών συνοδεύει την επιβλητική οθόνη αφής AVN 10,25 ιντσών, η οποία είναι τοποθετημένη πάνω από την κεντρική κονσόλα. Ειδικά μπουτόν για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, τεχνολογίας shift-by-wire, έχουν αντικαταστήσει τον παραδοσιακό «λεβιέ», ενώ ένας ειδικός επιλογέας στην κεντρική κονσόλα εναλλάσσει εύκολα μεταξύ διαφορετικών προγραμμάτων/λειτουργιών του συστήματος κίνησης (driving modes).
Μία ευρεία γκάμα εκδόσεων καθισμάτων και πρακτικών χαρακτηριστικών εξυπηρετούν κάθε ανάγκη και περίσταση. Το Santa Fe προσφέρει μέγιστη άνεση και ευελιξία με ένα απίστευτα ευέλικτο σύστημα καθισμάτων και έξυπνους καθημερινούς βοηθούς, όπως το Smart Power Tailgate με το οποίο ανοίγει αυτόματα η πίσω πόρτα.
Στην εξαθέσια διάταξη, οι δύο επιβάτες της μεσαίας σειράς έχουν ανεξάρτητα υποβραχιόνια σε καθίσματα «captain seats» ενώ η πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων διατηρείται διαρκώς ελεύθερη.
Στην επταθέσια διάταξη, οι επιβαίνοντες μπορούν να σύρουν τη διαιρούμενη 60/40 και αναδιπλούμενη δεύτερη σειρά καθισμάτων ώστε να μεταφερθούν άνετα επιβάτες και αποσκευές. Η πρόσβαση στα καθίσματα της τρίτης σειράς διευκολύνεται πιέζοντας απλά ένα πλήκτρο, με το οποίο σύρεται πλήρως η 2η σειρά καθισμάτων, με ταυτόχρονη άμεση αναδίπλωση της πλάτης. Η σχεδίαση και άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων του Santa Fe προσφέρει περισσότερο χώρο στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και στο χώρο αποσκευών, διασφαλίζοντας ένα άνετο ταξίδι για όλους.
Πιο αποδοτικά «εξηλεκτρισμένα» συστήματα κίνησης
Το νέο Santa Fe είναι το δεύτερο Hyundai στην Ευρώπη μετά το Hyundai Tucson, το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022 για την Ελλάδα» που διατίθεται με τα νέα Full Hybrid και Plug-in Hybrid συστήματα μετάδοσης κίνησης, συνδυασμένα με τον Turbo CVVD κινητήρα 1.6 τεχνολογίας SmartStream.
Η υβριδική έκδοση του νέου Santa Fe, αποτελείται από το νέο κινητήρα SmartStream T-GDi (turbocharged βενζίνης άμεσου ψεκασμού) 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λίθου 1,49 kWh. Διατίθεται με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς με συνδυαστική ισχύ 230ps και ροπή 350 Nm, προσφέροντας χαμηλές εκπομπές ρύπων χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική απόλαυση.
Η plug-in υβριδική έκδοση, έρχεται με τον ίδιο κινητήρα 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW που αντλεί την ισχύ του από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 13,8 kWh. Αυτή η έκδοση διατίθεται με τετρακίνηση συνδυασμένης απόδοσης 265ps και ροπή 350 Nm.
Τόσο το υβριδικό όσο και το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι διαθέσιμα με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (6AT) που προσφέρει γρήγορες αλλαγές και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Ο νέος κινητήρας 1,6 λίτρων T-GDi SmartStream χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία Continuously Variable Valve Duration (CVVD) της Hyundai και διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP EGR) για περαιτέρω βελτιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου. Το CVVD ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος και του κλεισίματος των βαλβίδων σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης, επιτυγχάνοντας καλύτερες επιδόσεις και βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Νέα πλατφόρμα: βελτιωμένη απόδοση και ασφάλεια
Διαθέτοντας ένα σύστημα που ελέγχει τη ροή του αέρα, η νέα πλατφόρμα βελτιώνει την κίνηση του αέρα μέσω του χώρου του κινητήρα και επιτρέπει τη διάχυση της θερμότητας. Αυτό ενισχύει τη σταθερότητα στο κάτω μέρος του οχήματος. Η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από τη χαμηλωμένη θέση του βαρέως εξοπλισμού εντός της πλατφόρμας. Η αεροδυναμική έχει επίσης βελτιωθεί, ελαχιστοποιώντας την αντίσταση του αέρα ώστε να προσφέρει εξαιρετική απόδοση καυσίμου, ισχύ και επιδόσεις.
Ενισχυμένα συστήματα απορρόφησης ήχου τοποθετημένα σε ευαίσθητα σημεία, συντελούν στη σημαντική μείωση των επιπέδων θορύβου και κραδασμών ενώ βελτιώνουν και την ποιότητα κύλισης.
Η νέα πλατφόρμα φέρνει επίσης σημαντικές βελτιώσεις στην παθητική ασφάλεια, χάρη στις βελτιώσεις που επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης μιας δομής πολλαπλών φορτίων, της προηγμένης μεταλλουργικής τεχνολογίας ενσφράγισης σε υψηλή θερμοκρασία (hot stamping), καθώς και της ενσωμάτωσης στρώματος χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής.
Tετρακίνηση προσαρμοζόμενη σε κάθε συνθήκη εδάφους
Το Santa Fe διαθέτει την χαρακτηριστική τεχνολογία τετρακίνησης HTRAC των SUV της Hyundai. Το HTRAC είναι συνδυασμός των λέξεων «Hyundai» και «Traction» (πρόσφυση) και επιτρέπει τον ευέλικτο χειρισμό και την καλύτερη κατανομή ροπής ανάλογα με την πρόσφυση του κάθε τροχού και την ταχύτητα του οχήματος.
Για πρώτη φορά, το νέο Santa Fe έρχεται με έναν επιλογέα λειτουργίας εδάφους: ένα πλήκτρο ελέγχου που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα για εύκολη εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών οδήγησης. Οι διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης βελτιστοποιούν την απόδοση οδήγησης και τις ρυθμίσεις HTRAC που ρυθμίζουν την οδήγηση σε συνθήκες άμμου, χιονιού και λάσπης, καθώς και τις λειτουργίες οδήγησης Eco, Sport και Comfort. Μια πρόσθετη επιλογή, η έξυπνη λειτουργία οδήγησης, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο θα αναγνωρίσει αυτόματα το στυλ οδήγησης και θα επιλέξει μια λειτουργία, χωρίς τη διαμεσολάβηση του οδηγού.
Ο συνδυασμός των διαφορετικών τρόπων οδήγησης με το HTRAC έχει ως αποτέλεσμα βελτιώσεις στην επιτάχυνση, τη σταθερότητα και την απόδοση καυσίμου. Σε επιφάνειες όπως χιόνι, χαλίκι και λάσπη, το σύστημα αυξάνει την πρόσφυση για βελτιωμένη απόδοση στις στροφές. Σε ολισθηρές συνθήκες, η ισχύς κατανέμεται αυτόματα και στους τέσσερις τροχούς. Στη λειτουργία Sport, το HTRAC επιτρέπει βελτιωμένη επιτάχυνση κατανέμοντας έως και 50 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Comfort, βελτιώνει τη σταθερότητα κατανέμοντας έως και 35 τοις εκατό ροπή στους πίσω τροχούς. Στη λειτουργία Eco, το σύστημα βελτιώνει την απόδοση καυσίμου χρησιμοποιώντας μόνο την κίνηση στους πρόσθιους τροχούς.
Υπερσύγχρονα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας
Το νέο Santa Fe είναι εξοπλισμένο με ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense και συμμορφώνεται με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.
Για πρώτη φορά, το νέο Santa Fe εξοπλίζεται με το σύστημα Highway Driving Assist (HDA) που είναι ένας συνδυασμός Lane Following Assist και Smart Cruise Control, χρησιμοποιώντας αισθητήρες και δεδομένα χάρτη για την εξασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας καθώς και την αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Ένα ειδικό πλήκτρο στο τιμόνι επιτρέπει στον οδηγό να ενεργοποιήσει το HDA με ένα μόνο πάτημα.
Ένα άλλο νέο σύστημα, το Reverse Parking Collision-Avoidance Assist (PCA) χρησιμοποιεί κάμερα οπισθοπορίας και πίσω αισθητήρες υπερήχων για να ανιχνεύει εμπόδια κατά την όπισθεν, παρέχοντας μια προειδοποίηση αλλά και ενεργοποιώντας τα φρένα, εάν είναι απαραίτητο, για την αποφυγή σύγκρουσης. Το Remote Smart Parking Assist (RSPA) επιτρέπει στον οδηγό, χωρίς να βρίσκεται στο αυτοκίνητο, να μετακινεί το νέο Santa Fe προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, χρησιμοποιώντας εντολή από το κλειδί.
Ενώ το Hyundai SmartSense έρχεται να προσφέρει ένα πλήθος συστημάτων όπως τα: Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) - Σύστημα Αυτόματης Έκτακτης Πέδησης (χαμηλών & μεσαίων ταχυτήτων/πεζών/δικυκλιστών), Blind-Spot Collision Warning (BCW), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Safe Exit Assist (SEA) - Σύστημα Αυτόματου Ηλεκτρονικού Κλειδώματος Θυρών για παιδιά (σε περίπτωση διερχομένου οχήματος), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) - Σύστημα Αποφυγής Σύγκρουσης με Κάθετα Διερχόμενα κατά την Όπισθεν με Πέδηση, SCC w S&G - Έξυπνος Ρυθμιστής Tαχύτητας με λειτουργία Stop & Go (0-160km/h) κλπ.
Δείτε εδώ τον αναλυτικό τιμοκατάλογο
Δείτε εδώ τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά