Η NIO ανακοίνωσε λοιπόν ότι οι συνολικές παραδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων της αυξήθηκαν τον Αύγουστο κατά 82% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, σε 10.677 «κομμάτι», επίδοση που αποτελεί επίσης μια ελαφρά βελτίωση σε σχέση και με τον Ιούλιο. Μέρος αυτής της αύξησης οφείλεται και στο γεγονός ότι η εταιρεία ξεκίνησε τις παραδόσεις του πέμπτου ηλεκτρικού μοντέλου της – του μεγάλου της, μήκους 4,91 μέτρων SUV ES7, με την εντυπωσιακή αυτονομία των 930 χιλιομέτρων και την ακόμα πιο εντυπωσιακή επιτάχυνση των 3,9’’ για τα γνωστά 0-100 km/h, η οποία οφείλεται βέβαια στη θηριώδη ισχύ των 480 kW του τετρακίνητου αυτοκινήτου!
Σημειώστε ότι τον περασμένο μήνα, τον Ιούλιο, η εταιρεία πούλησε 7.551 crossover/SUV (αύξηση 28% από έτος σε έτος) και 3.126 sedan. Η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων της NIO πραγματοποιήθηκα στην Κίνα, παρόλο που στα τέλη του 2021, η εταιρεία ξεκίνησε τις πωλήσεις της και στη Νορβηγία (μοντέλο ES8).
Συγκεκριμένοι αριθμοί για τις πωλήσεις κάθε μοντέλου χωριστά δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, εκτός από δύο μοντέλα: το NIO ET7 (3.126 πωλήσεις), που είναι το μεγάλο σεντάν της γκάμας της NIO και το ολοκαίνουργιο NIO ES7 (398 πωλήσεις), το οποίο όπως ήδη αναφέραμε ρίχτηκε στην αγορά τον Αύγουστο. Σημειώστε ότι οι άνθρωποι της εταιρίας χαρακτηρίζουν το ES7 ως premium έξυπνο ηλεκτρικό SUV καθώς βασίζεται στην τεχνολογία NIO Technology 2.0 (NT2).
Οι πωλήσεις λοιπόν της NIO τον Αύγουστο κατανεμήθηκαν ως εξής:
- Crossover/SUV (EC6, ES6, ES7, ES8): 7.551 (αύξηση 28% από έτος σε έτος), συμπεριλαμβανομένων 398 ES7
- Σεντάν (ET7): 3.126 (νέα)
- Σύνολο: 10.677 (αύξηση 82% από έτος σε έτος)
Ενώ μέχρι στιγμής φέτος, η NIO πούλησε παγκοσμίως πάνω 71.556 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (αύξηση 28% σε ετήσια βάση):
- Crossover/SUV (EC6, ES6, ES7, ES8): 59.045 (αύξηση 6% από έτος σε έτος)
- Σεντάν (ET7): 12.511 (νέο)
Σωρευτικά, από την έναρξη της λειτουργίας της, η NIO έχει πουλήσει 238.626 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (το 200.000 αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στις 26 Απριλίου), από τα οποία τα 107.000 πουλήθηκαν τους τελευταίους 12 μήνες.
Και τα πέντε υπάρχοντα μοντέλα (NIO EC6, NIO ES6, NIO ES7, NIO ES8 και NIO ET7) παράγονται στο προηγμένο κέντρο παραγωγής JAC-NIO, επίσης στο Hefei. Το επόμενο μοντέλο - NIO ET5 - μπήκε στην παραγωγή στο δεύτερο εργοστάσιο της NIO στο NeoPark τον Αύγουστο. Οι παραδόσεις στους πελάτες αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο. Έτσι, η εταιρεία θα έχει σύντομα στην αγορά συνολικά έξι ηλεκτρικά μοντέλα.
Ταυτόχρονα, η NIO διαβεβαίωσε ότι φέτος σκοπεύει να λανσάρει τα προϊόντα της "και ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης" σε πολλές νέες ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία και Δανία), πέραν της Νορβηγίας, όπου ήδη το NIO ES8 είναι διαθέσιμο. Η εταιρεία αναμένεται επίσης να λανσάρει φέτος στην Ευρώπη και το νέο της μοντέλο ET7.
Όπως καταλαβαίνουμε, διαθέτοντας πια μία διευρυμένη γκάμα μοντέλων, η NIO αναμένεται να επικεντρωθεί πλέον στην αύξηση του όγκου της παραγωγής, καθώς με 10.000 περίπου οχήματα το μήνα, είναι σαφές ότι όχι μόνο σε σχέση με τους κατασκευαστές πρώτης γραμμής, όπως η BYD για την οποία μιλούσαμε στο χθεσινό μας άρθρο, αλλά και σε σχέση με άλλες startups που παράγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σημειώστε ότι η NIO επεκτείνεται ταυτόχρονα προς πολλές κατευθύνσεις. Πρόσφατα, η εταιρεία ανέφερε τη δημιουργία του 900ου σταθμού ανταλλαγής μπαταριών – στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει για τη δημιουργία δικτύου «μπαταριάδικων», στα οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφήνουν την άδεια μπαταρία τους και φεύγουν σε λίγα λεπτά της ώρας με μία γεμάτη. Η επέκταση της εταιρίας περιλαμβάνει επίσης περισσότερα καταστήματα και εγκαταστάσεις σέρβις (όχι λιγότερα από 100 νέα καταστήματα και πάνω από 50 κέντρα εξυπηρέτησης NIO και εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις θα δημιουργηθούν στην Κίνα μέχρι το τέλος του 2022).