Το 2024 ήταν μία χρονιά ορόσημο για την Toyota στη χώρα μας: Η μεγάλη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε μια χρονιά - ορόσημο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2024, σημειώνοντας ιστορικό ρεκόρ μεριδίου αγοράς, 17,4%, με πάνω από 25.500 πωλήσεις, που αντιστοιχούν σε μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 39% σε σχέση με το 2023 και επιβεβαίωσε με τον τρόπο αυτόν τη θέση της ως απόλυτος κυρίαρχος στην ελληνική αγορά.
Το 2024 ήταν μια χρονιά γεμάτη επιτυχίες και αξέχαστες στιγμές για την εταιρεία. Η TOYOTA, ως υπερήφανος εταίρος μετακίνησης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», συμμετείχε στην εμβληματική λαμπαδηδρομία και υποστήριξε το σύνολο των αγώνων με λύσεις βιώσιμης μετακίνησης. Παράλληλα, η Toyota Ελλάς συμμετείχε για 4η συνεχή χρονιά ως mobility partner του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή της στον εθνικό μας αγώνα.
Όμως ακόμα πιο εντυπωσιακά δείχνουν τα γεγονότα στον τομέα των εμπορικών επιτυχιών της Toyota, όπως αποτυπώνονται με τη γλώσσα των αριθμών, καθώς συνολικά ταξινομήθηκαν 25.626 οχήματα Toyota το 2024. Στην κατηγορία των επιβατικών η ιαπωνική εταιρία ηγήθηκε με 23.521 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση κατά 43% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ κατέκτησε δε την 1η θέση, τόσο στο κανάλι της λιανικής (με μερίδιο αγοράς 23,3%), όσο και στο κανάλι των μαζικών πωλήσεων (μερίδιο 12,3%).
Αξίζει δε να σημειώσουμε ότι η Toyota κυριάρχησε επίσης και στις πιο δυναμικές κατηγορίες με μοντέλα που έχουν καθιερωθεί ως διαχρονικά best sellers στην ελληνική αγορά:
- Toyota Yaris Cross: Το απολύτως πιο δημοφιλές μοντέλο της χρονιάς – Νο.1 στην όχι μόνο στη μεγάλη κατηγορία των B-SUV, αλλά και συνολικά σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς
- Toyota Yaris: Νο.1 στα «σουπερμίνι» (κατηγορία B)
- Toyota C-HR: Νο.1 στην κατηγορία C-SUV
- Toyota Hilux: Νο.1 στην κατηγορία των Pick-up
Και επειδή είναι γνωστό ότι η Toyota δεν βασίζεται απλά και μόνο στην αξιοπιστία και την ποιότητα των προϊόντων της για να επιτύχει τις πρωτιές της, έχει σημασία να αναφέρουμε τα βήματα που έκανε η εταιρία στην κατεύθυνση της βελτίωσης των προσφερομένων υπηρεσιών στους πελάτες της:
Με στόχο, λοιπόν, τη διαρκή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, η Toyota εγκαινίασε το New Retail Concept, ένα σύγχρονο μοντέλο εκθέσεων που εστιάζει στην προσωποποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Με προτεραιότητα την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, η Toyota παραμένει αφοσιωμένη στην κάλυψη των αναγκών κάθε πελάτη, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους. Το New Retail Concept έχει ήδη εφαρμοστεί σε 19 εκθέσεις ανά την Ελλάδα, ενώ το σύνολο του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου θα έχει αναβαθμιστεί έως το τέλος του 2025.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς, κ. Hermann Riedl, δήλωσε σχετικά με αυτή την πολύ μεγάλη επιτυχία ότι:
«Η Toyota Ελλάς σημείωσε ακόμη μία χρονιά ισχυρών επιδόσεων, πετυχαίνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς 17,4% και με πάνω από 25.500 νέα οχήματα στους ελληνικούς δρόμους. Με τον πελάτη στο επίκεντρο της δραστηριότητάς μας, παρουσιάσαμε μία σειρά από διαφορετικές τεχνολογίες, καλύπτοντας τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Παράλληλα, προσφέραμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο των Εμπόρων μας. Το 2025, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή, αναβαθμίζοντας συνεχώς το μείγμα των διαθέσιμων κινητήρων χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, ενώ ειδικότερα στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών, πρόκειται να παρουσιάσουμε 3 νέα μοντέλα».
Τέλος, πρέπει να θυμίσουμε ότι η Toyota, με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στα «εξηλεκτρισμένα» συστήματα κίνησης, πρωτοπορεί στη βιώσιμη κινητικότητα, επενδύοντας σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων, με όραμα πέρα από τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Χάρη στη λεγόμενη “Multi-Pathway” στρατηγική της, την επιδίωξη δηλαδή της βιωσιμότητας μέσω πολλαπλών τεχνολογιών, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αυτοκίνητο τεχνολογίας χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, στην κατηγορία που ταιριάζει στον ίδιο. Την ίδια στιγμή, η Toyota έχει εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/τιμής (δηλ. Value for Money) σε κάθε κατηγορία και κάθε τεχνολογία, καθιστώντας τις προσιτές σε όλους. Έχουμε λοιπόν τις εξής επιλογές:
- 5η Γενιά Full Hybrid (Hybrid Dynamic Force)
- 3η γενιά Plug-in Hybrid (PHEV)
- Τεχνολογία Αμιγώς Ηλεκτρικών
Σημειώστε ότι τα 2ης γενιάς οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) θα είναι διαθέσιμα εντός του 2025 και στην Ελληνική αγορά, σε ειδικά projects.
Σημειώστε επίσης ότι κάθε τεχνολογία συνοδεύεται από την εγγύηση Toyota που καλύπτει κάθε υβριδική ή ηλεκτρική μπαταρία έως 11 έτη ή 1.000.000 χλμ.