Nevera R: Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Rimac Automobili που φτάνει τα 349 χλμ./ώρα
Rimac
Rimac

Nevera R: Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Rimac Automobili που φτάνει τα 349 χλμ./ώρα

Την ανοδική της πορεία επιβεβαίωσε η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία Rimac, μέσω της αναβάθμισης της ισχύς του hypercar Nevera.

Την Παρασκευή (16/08) κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης, η εταιρεία αποκάλυψε το Nevera R, ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypercar που προορίζεται να ξεπεράσει τα όρια των επιδόσεων του προκατόχου του. Πρόκειται για ένα super sport αυτοκίνητο που παράγει 2.107 ίππους, μέγιστη ταχύτητα 349 χλμ./ώρα και με επιτάχυνση στα 160 χλμ./ώρα σε 1,74 δευτερόλεπτα. Οι μεγαλύτεροι τροχοί του Nevera R στο πίσω μέρος, το εξαιρετικά χαμηλό ρύγχος, το ψηλό πίσω σταθερό φτερό και η δομή από ανθρακονήματα ολοκληρώνουν το πακέτο.

Ο ιδρυτής της Rimac, Ματέ Ρίμακ, είχε εξηγήσει πριν την παρουσίαση του νέου αυτοκινήτου ότι το Nevera R, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, προηγμένα κεραμικά φρένα, ένα νέο πακέτο μπαταρίας 108 κιλοβατωρών, νέα ελαστικά Michelin Pilot Cup και σύστημα διαμόρφωσης της ροπής σε όλους τους τροχούς, έχει σχεδιαστεί για στροφές. 

«Σε κανέναν δεν έλειψε η ισχύς στο Nevera», δήλωσε. «Αλλά αποφασίσαμε, ξέρετε, να πιεστούμε λίγο περισσότερο αναφορικά με τι μπορούσαμε να προσφέρουμε με αυτό το αυτοκίνητο. Και, φυσικά, να του δώσουμε έναν πιο επιθετικό, ακόμα πιο ενδιαφέροντα σχεδιασμό από πριν».

Η Rimac θα κατασκευάσει μόνο 40 μονάδες Nevera R, η βασική τιμή του οποίου ανέρχεται στα 2,3 εκατομμύρια ευρώ (2,5 εκατομμύρια δολάρια με τη σημερινή ισοτιμία). 

Η ιστορία της Rimac

Η μάρκα Rimac Automobili ιδρύθηκε το 2009 από τον Ματέ Ρίμακ, έναν 21χρονο τότε φοιτητή. Μέχρι το 2011, παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό hypercar, το Concept One. Το Concept Two θα ακολουθούσε και τελικά θα μετατρεπόταν στο Nevera. Μέχρι την κατασκευή του Rimac Nevera το 2021, η Rimac ήταν μια startup που είχε επίσης ξεκινήσει μια θυγατρική εταιρεία τεχνολογίας για να προμηθεύει άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως τις Hyundai και Porsche, με προηγμένα εξαρτήματα EV. Την ίδια χρονιά, η Rimac ανακοίνωσε τη συγχώνευση με την Bugatti, την εμβληματική γαλλική κατασκευάστρια εταιρεία supercar.

Η Bugatti-Rimac, η οποία κατασκευάζει υπεραυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικά και υβριδικά, ανήκει κατά πλειοψηφία στον όμιλο Rimac και κατά 45% στην Porsche. Κάτω από την Bugatti-Rimac βρίσκεται η Rimac Automobili. Ο όμιλος Rimac, στον οποίο ο Ματέ Ρίμακ εξακολουθεί να κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών, περιλαμβάνει επίσης τη θυγατρική Rimac Technology και τη Verne, μια νεοϊδρυθείσα επιχείρηση ρομποτικών ταξί.