Όταν η συνδεσιμότητα σηματοδοτεί το επαναλανσάρισμα ενός υβριδικού μοντέλου

Όταν η συνδεσιμότητα σηματοδοτεί το επαναλανσάρισμα ενός υβριδικού μοντέλου

Μπορεί να μην είναι αυτό που λέμε «ένα εντελώς νέο μοντέλο» το Toyota C-HR του 2022, καθώς ήδη δύο χρόνια πριν είχαμε βρεθεί να οδηγούμε την ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου σε δημοσιογραφική παρουσίαση στην Πορτογαλία, ωστόσο είναι ένα μοντέλο σταθερά επίκαιρο και ενδιαφέρον, που από τη μια εντάσσεται στη δημοφιλέστατη κατηγορία των SUV, ενώ από την άλλη υποβάλλει τα οικολογικά του διαπιστευτήρια ως πλήρως υβριδικό όχημα, που χωρίς καμία ανάγκη φόρτισης κατεβάζει σημαντικά κατανάλωση και ρύπους – στοιχείο που αποτελεί εκτός των άλλων και διαβατήριο για τον δακτύλιο.

Ενώ το δικαίωμα του εκ νέου λανσαρίσματος προκύπτει από την ενσωμάτωση του νέου ευφυούς συστήματος πολυμέσων “Toyota Smart Connect” με σημαντικά βελτιωμένη απόκριση, λειτουργικότητα, έξυπνες συνδεδεμένες υπηρεσίες (π.χ. Cloud Navigation) και over-the-air (ΟΤΑ) ενημερώσεις λογισμικού.

Υψηλή τεχνολογία

Η νέα αυτή πλατφόρμα που συνοδεύει στάνταρ όλες τις εκδόσεις του Toyota C-HR του 2022 πλην του “C-ENTER”, έχει ισχυρότερο επεξεργαστή (CPU) που λειτουργεί ταχύτερα από το μέχρι τώρα υπάρχον σύστημα. Ελεγχόμενο από μία υψηλής ανάλυσης (HD) κεντρική οθόνη αφής οκτώ ιντσών, παρέχει άμεση πρόσβαση σε μία σειρά έξυπνων συνδεδεμένων υπηρεσιών, όπως η βασισμένη σε cloud (“σύννεφο”) πλοήγηση, με συνεχή “always on” ενημέρωση κυκλοφορίας. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο νέο σύστημα διαχείρισης δεδομένων (DCM) του Toyota C-HR, επομένως δεν απαιτείται πλέον σύζευξη / σύνδεση τηλεφώνου (pairing) για έξυπνες συνδεδεμένες υπηρεσίες – κάτι που σημαίνει ότι δεν προκύπτουν πρόσθετα κόστη δεδομένων.

Ο οδηγός μπορεί επίσης, μέσω του συστήματος φωνητικών εντολών, να κάνει χρήση ενός νέου ενσωματωμένου ψηφιακού βοηθού, που αναγνωρίζει προφορικές εντολές στην καθομιλουμένη για την πραγματοποίηση λειτουργιών του συστήματος πολυμέσων και πλοήγησης. Οι ενημερώσεις λογισμικού εκτελούνται πλέον απρόσκοπτα, over the air (ΟΤΑ) ενώ εύκολη ενσωμάτωση τηλεφώνου παρέχει το Apple CarPlay, με ασύρματη σύνδεση, και το Android Auto (ενσύρματα).

Σημειώστε ότι αγοράζοντας ένα νέο Toyota C-HR – του 2022 - παίρνει κανείς δωρεάν και ένα πακέτο με δωρεάν χρήση για τέσσερα χρόνια όλων των λειτουργιών του Toyota Smart Connect, στο οποίο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων: πλοήγηση μέσω cloud, πληροφορίες για κοντινά πάρκινγκ, αλλά και για τυχόν τροχαία ατυχήματα, over-the-air ενημερώσεις και ψηφιακός βοηθός.

Και αισθητική αναβάθμιση

Και επειδή το καινούριο, έστω και δια της τεχνολογικής οδού που περιγράψαμε, δεν αρκεί μόνο να είναι καινούριο, αλλά πρέπει και να φαίνεται ότι είναι κάτι νέο, η Toyota προχώρησε στην ανανέωση της εξαιρετικά δημοφιλούς έκδοση C-LUB με νέες, σοφιστικέ στιλιστικές. Η νέα έκδοση έρχεται να προστεθεί στο πρόσφατα λανσαρισμένο Toyota C-HR GR SPORT, το οποίο είναι επικεντρωμένο (από αισθητικής απόψεως) να αναδεικνύει τον δυναμικό και σπορ χαρακτήρα του.

Η έκδοση C-LUB ανανεώνεται, λοιπόν, με νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18”, ενώ στο εσωτερικό η ταπετσαρία των καθισμάτων συνδυάζει ύφασμα με εύκαμπτο συνθετικό δέρματα. Από κει και πέρα τον λόγο – στο Toyota C-HR του 2022 - έχουν τα νέα χρώματα και οι διχρωμίες...

Θυμίζουμε ότι το Toyota C-HR προσφέρεται με δύο συστήματα κίνησης: Το 1.8 HSD, με βενζινοκινητήρα ισχύος 122 ίππων και εκπομπές CO2 110-112 g/km (μεικτός κύκλος WLTP) και

Το 2.0 HDF (Hybrid Dynamic Force) το οποίο περιλαμβάνει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί με βάση τον κύκλο Atkinson και δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, σε μια νέα διάταξη που περιλαμβάνει και αυτή τη φορά ένα πλανητικό σύστημα μετάδοσης, με συνδυασμένη ισχύ 184 ίππους και CO2 119-120 g/km (μεικτός κύκλος WLTP). Η έκδοση αυτή έχει ένα επιπλέον προσόν, την διαφοροποιημένη πίσω ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων), που προσφέρει αυξημένη άνεση στους επιβαίνοντες, αλλά και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.

Και τα δύο υβριδικά Toyota C-HR του 2022 οδηγούνται ως «αυτόματα», προσφέροντας την αίσθηση και την άνεση ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, ενώ και τα δύο διαθέτουν μπαταρία λιθίου, που όπως είπαμε δεν χρειάζεται φόρτιση.

Κλείνουμε με μια σημαντική πληροφορία: Οι παραγγελίες στη χώρα μας έχουν ήδη ξεκινήσει και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες στις αρχές του 2022.