Πολλαπλά διπλό παιχνίδι παίζει το Opel Grandland GSe, η νέα plug in hybrid έκδοση του μεσαίου μεγέθους SUV της Opel που έρχεται να προσφέρει το πράσινο διαβατήριο της εισόδου στον κάθε δακτύλιο, συνδυασμένο με τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς και την άφθονη ισχύ που εγγυάται καυτές επιδόσεις.
Ένα SUV επιδόσεων, όπως το Opel Grandland GSe, συνδυάζει την ταχύτητα ενός σπορ αυτοκινήτου με την ευελιξία, τις δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου και φυσικά το στυλ του «ψηλού» αυτοκινήτου. Και ως τέτοιο, το νέο πόνημα της Opel βρίσκεται να βαδίζει στα χνάρια των Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe, όντας το επόμενο δυναμικό μοντέλο από το νέο εξηλεκτρισμένο “sub-brand” της Opel – και σημειώνουμε ότι ο χαρακτηρισμός υπο-μάρκα, όπως μεταφράζεται το sub-brand προέρχεται από τους Γερμανούς.
Προσφέρει λοιπόν δυναμικές επιδόσεις το Opel Grandland GSe, αλλά και βελτιωμένη πρόσφυση, χάρη στη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, στοιχεία που αποτελούν ισχυρό πόλο έλξης για τους υποψήφιους αγοραστές. Και ενώ αυτού του τύπου τα SUVs είναι συνήθως προνόμιο ενός πιο «στενού» κοινού, καθώς προσφέρονται κατά κύριο λόγο στην premium κατηγορία, το νέο Opel Grandland GSe θα κάνει σύντομα πρεμιέρα στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV, απευθυνόμενο στην καρδιά πολύ περισσοτέρων οδηγών.
«Το νέο Opel Grandland GSe είναι εξαιρετικά δυναμικό, ικανό και με εντυπωσιακή σχεδίαση. Είμαστε σίγουροι ότι θα προσελκύσει πελάτες οι οποίοι, εκτός από ηλεκτροκίνηση, αναζητούν και μια σπορ οδηγική εμπειρία από το SUV τους» δήλωσε εξάλλου ο CEO της Opel, Florian Huettl, εκφράζοντας τις προσδοκίες και την αισιοδοξία της εταιρίας σχετικά με το νέο μοντέλο.
Το νέο Grandland GSe συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – με συνολική συνδυασμένη ισχύ έως 221 kW/300 hp (με προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων μικτού κύκλου κατά WLTP: 1,3 l/100 km, 31-29 g/km CO2). Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα όχημα με μόνιμη τετρακίνηση – το οποίο μπορεί να κινηθεί για μερικές δεκάδες χιλιόμετρα αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες του - και εξαιρετική επιτάχυνση από στάση. Το 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα, θυμίζοντας επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 km/h (135 km/h με ηλεκτροκίνηση).
Οι βασικοί πυλώνες για τον δυναμικό και «απολαυστικό» σύμφωνα με την Opel χαρακτήρα του Grandland GSe βρίσκονται στη μοναδική ρύθμιση των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης. Με γόνατα McPherson μπροστά και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σπορ SUV της Opel διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης με προτεραιότητα στον χειρισμό αντί για την άνεση.
Ως αποτέλεσμα, το Grandland GSe ανταποκρίνεται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού, ενώ διατηρεί την ίδια στιγμή τη χαρακτηριστική ευστάθεια της Opel στο φρενάρισμα, στις στροφές και στην Autobahn.
Στον τομέα της εμφάνισης τώρα, η “Bold & Pure” εξωτερική σχεδίαση του Grandland με το γνωστό πλέον Opel Vizor (τη χαρακτηριστική νέα μάσκα της Opel) αναδεικνύεται περαιτέρω με στιλιστικά στοιχεία που αποτελούν την υπογραφή GSe, όπως οι ζάντες αλουμινίου 19” οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το βραβευμένο πρωτότυπο Manta GSe, ένας μοναδικός πίσω διαχύτης και το λογότυπο GSe στην πίσω πόρτα.
Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης είναι ότι το Grandland GSe θα διατίθεται προαιρετικά με μαύρο καπό. Στο εσωτερικό, τα εμπρός καθίσματα ‘performance’ με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της αριστείας της Opel στον σχεδιασμό καθισμάτων. Χάρη στην πρόσθετη άνεση και στήριξη των εξαιρετικά εργονομικών καθισμάτων, ο οδηγός και ο συνοδηγός του Grandland GSe απολαμβάνουν μια δυναμική οδηγική εμπειρία, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη.
Κατά τ’ άλλα, υπομονή μέχρι τον Μάιο του 2023, οπότε το εντυπωσιακό Grandland GSe που βλέπουμε στις φωτογραφίες θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά της Ελλάδας.