Ανέκαθεν η συνταγή της επιτυχίας – ευτυχίας για κάθε καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο ήταν, είναι και θα παραμείνει μία και μοναδική: ισχυρός κινητήρας, χαμηλό βάρος, περιορισμένες διαστάσεις και φυσικά - για κάθε αμετανόητο πραγματικό γνώστη - ένα καλό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Στοιχεία που συναντάμε στη νέα Porsche 911 Carrera T.
Αναμφισβήτητα μετρ του είδους η Porsche, βασιζόμενη σ’ αυτά ακριβώς τα συστατικά επί δεκαετίες μας έχει προσφέρει δημιουργίες που έχουν γράψει ιστορία, τόσο στους δρόμους, όσο και στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και όπως όλα δείχνουν η φημισμένη εταιρία συνεχίζει με αυτή την αλάνθαστη μέθοδο να γράφει ιστορία - αυτή τη φορά με τη νέα 911 Carrera T, της οποίας και οι δύο εκδοχές (coupe και cabriolet) είναι ελαφρύτερες με ακόμα πιο «ψαγμένα» δυναμικά χαρακτηριστικά.
Κύριο χαρακτηριστικό της νέας Porsche 911 Carrera T, ασφαλώς το περιορισμένο βάρος (1.478 κιλά) του αμαξώματος που έχει μειωθεί κατά 40 κιλά σε σύγκριση με την απλή 911 Carrera, πλεονέκτημα που αποδίδεται, στα ελαφρύτερα κρύσταλλα, τη λιγότερη ηχομόνωση, αλλά και το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με το οποίο διατίθεται αποκλειστικά.
Κάτω από το προκλητικό - χάρμα οφθαλμών - πίσω μέρος, στο χώρο του κινητήρα, ζει και βασιλεύει ένας εξακύλινδρος twin-turbo boxer κινητήρας 3,0 λίτρων που αποδίδει 394 ίππους και μέγιστη ροπή 450 Nm, που μεταφέρονται μέσω του μηχανικού κιβωτίου στον «σωστό» άξονα, τον πίσω!
Με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono, η Carrera T Coupe επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα εντυπωσιακά 295 χλμ./ώρα. Ανάλογα εξαιρετικές και οι επιδόσεις της ανοιχτής έκδοσης (0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 293 χλμ./ώρα). Διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις το σύστημα τετραδιεύθυνσης στον πίσω άξονα, όπως και η τροποποίηση στο μεταβλητό βαθμό υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης χαρακτηριστικά που καθιστούν «ξυραφένια» την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός.
Επιπλέον ατού της νέας 911 Carrera T αποτελεί βεβαίως και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση PASM, η οποία έχει χαμηλώσει κατά 10 mm ενώ και οι αντιστρεπτικές ράβδοι εμπρός-πίσω είναι μεγαλύτερης διατομής σε σχέση πάντα με τις απλές Carrera. Από εκεί και πέρα, όλες οι νέες 911 Carrera T διαθέτουν ένα σύστημα πέδησης με αεριζόμενους δίσκους εμπρός-πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά.
Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης η διαφορετικότητα της Porsche 911 Carrera T δηλώνεται από το αυτοκόλλητο με το λογότυπο του μοτίβου αλλαγής ταχυτήτων στα πίσω παράθυρα, την ιδιαίτερη απόχρωση Vanadium Grey στο σήμα «911» στο πίσω μέρος, τις εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου σε απόχρωση επίσης Vanadium Grey Metallic και τέλος, την πίσω αεροτομή (που προέρχεται από τη νέα 911 GTS).
Περνώντας, τέλος, στο σαλόνι βλέπουμε να ξεχωρίζουν, ο…ξύλινος επιλογέας ταχυτήτων, τα δερμάτινα καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε τέσσερις κατευθύνσεις, και φυσικά, το εντυπωσιακότατο ταμπλό που παντρεύει με μοναδική μαεστρία το σύγχρονο high tech ψηφιακό παρόν με τα all time κλασσικά στοιχεία της φημισμένης οικογένειας του Τσουφενχάουζεν (βλ. στρογγυλά όργανα στο ψηφιακό πίνακα οργάνων).