Η χρονιά που πέρασε αποτέλεσε μια άνευ προηγουμένου πρόκληση για ανθρώπους και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Και καθώς τέτοιες καταστάσεις δεν κάνουν διακρίσεις, η φοβερή και τρομερή Porsche υπέστη και αυτή τις συνέπειες της πανδημίας, αλλά φρόντισε να προσαρμοστεί, «πιάνοντας θέση» για την επόμενη μέρα.
Το ξέσπασμα της κρίσης του Covid-19 καθόρισε με δραματικό τρόπο τις εξελίξεις το 2020. Οι επιπτώσεις στον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και ταξιδεύουμε ήταν τεράστιες. Παρ' όλα αυτά ο φημισμένος κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων που ακούει στο όνομα Porsche έχει να παρουσιάσει μια όχι φτωχή δραστηριότητα την δύσκολη αυτή χρονιά.
Ιανουάριος
Η χρονιά ξεκινά με την πρώτη ειδική έκδοση της σειράς 992 της Porsche 911, προς τιμήν του Jacky Ickx. Για να γιορτάσει τα 75α γενέθλια του Bέλγου θρύλου των αγώνων και για να τιμήσει την ανεκτίμητη συνεισφορά του στις επιτυχίες της Porsche, τις δεκαετίες του 1970 και του 1980, η Porsche παρουσιάζει την «Belgian Legend Edition».
Φεβρουάριος
Η Porsche Leipzig επεκτείνει την υποδομή φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα στην κεντρική Γερμανία: με το "Porsche Turbo Charging", ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτου συνδέει μια νέα εγκατάσταση σημείων φόρτισης με το δίκτυο, στο εργοστάσιό της στη Σαξωνία. Είναι το πιο ισχυρό πάρκο ταχείας φόρτισης στην Ευρώπη.
Μάρτιος
Η Porsche σταματά την παραγωγή λόγω του κορωνοϊού ακολουθώντας τις κυβερνητικές συστάσεις.
Τον ίδιο μήνα η εταιρία παρουσιάζει την επόμενη γενιά της 911 Turbo S – που είναι πιο ισχυρή, πιο δυναμική και πιο άνετη από ποτέ. Η νέα 911 κυκλοφορεί ως Coupé και Cabriolet, αλλά αντί να κάνει το ντεμπούτο της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή λόγω της πανδημίας, παρουσιάζεται σε μια εντελώς ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα.
Απρίλιος
Με τόσους ανθρώπους να παροτρύνονται να μείνουν σπίτι για να σώσουν ζωές, το τμήμα επικοινωνίας της Porsche εγκαινιάζει μια σειρά διαδικτυακών «μαθημάτων» με την ονομασία #GetCreativeWithPorsche. Η συντακτική ομάδα ζητά τη βοήθεια μερικών από τους πιο δημιουργικούς και ταλαντούχους ανθρώπους του κόσμου του αυτοκινήτου: ξεκινώντας από τον επικεφαλής σχεδιαστή της Porsche, Michael Mauer, και φθάνοντας έως τον Richard Pardon, του οποίου οι φωτογραφίες έχουν κοσμήσει τα εξώφυλλα μεγάλων περιοδικών σε όλο τον κόσμο.
Μάιος
Η Porsche ξεκινά και πάλι την παραγωγή, τμηματικά και υπό αυστηρά μέτρα, για να διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι θα είναι όσο το δυνατόν ασφαλέστεροι, επιτρέποντας παράλληλα την σταδιακή αύξηση της παραγωγής μέχρι την πλήρη δυναμικότητά της.
Μετά από τις Porsche 911 Coupé και Cabriolet, το ντεμπούτο της κάνει η τρίτη παραλλαγή αμαξώματος της νέας γενιάς 911, με τις τετρακίνητες εκδόσεις 911 Targa 4 και 911 Targa 4S. Τα αυτοκίνητα γιορτάζουν την πρεμιέρα τους μέσω του διαδικτυακού τηλεοπτικού προγράμματος 9:11 Magazine. Λίγο αργότερα, η Porsche παρουσιάζει την 911 Targa 4S Heritage Design Edition.
Ιούνιος
Συμπληρώνονται 50 χρόνια από τότε που η Porsche σημείωσε την πρώτη της νίκη γενικής στο Le Mans. Συνολικά 19 νίκες, αμέτρητες επιτυχίες ανά κατηγορία και μερικές από τις πιο συναισθηματικά φορτισμένες στιγμές του μηχανοκίνητου αθλητισμού συνδέουν την Porsche με τις φημισμένες 24 ώρες του Le Mans - τον μεγαλύτερο και πιο καθιερωμένο αγώνα αυτοκινήτων στον κόσμο. Ήταν στις 14 Ιουνίου του 1970 η που εταιρεία πέτυχε την πρώτη της γενική νίκη το 917 KH. Μισό αιώνα μετά, το μουσείο της Porsche παρουσιάζει το πρωτότυπο αυτοκίνητο που κέρδισε τον αγώνα σε μια ειδική έκθεση.
Πενήντα χρόνια μετά από αυτόν τον θρυλικό αγώνα, οι 24 ώρες του Le Mans αναβάλλονται και εκατοντάδες χιλιάδες απογοητευμένοι θεατές μένουν αναγκαστικά στο σπίτι. Ωστόσο, 50 αστέρια από τον κόσμο της πραγματικής ζωής και των διαδικτυακής αγώνων πραγματοποιούν το δικό τους τεστ αντοχής, αντιμετωπίζοντας τις εικονικές 24 ώρες του Le Mans στην οθόνη, από τα σπίτια τους, σε όλο τον κόσμο.
Ιούλιος
Η Porsche 911 Turbo είναι το σπορ αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που προσφέρει, όμως, καθημερινή χρηστικότητα τα τελευταία 45 χρόνια. Μετά την κυκλοφορία της 911 Turbo S στην αγορά, η επόμενη γενιά της 911 Turbo Coupé και Cabriolet προστίθεται στη γκάμα της Porsche, καθιστώντας την ακόμα πιο ισχυρή, ακόμα πιο γρήγορη, και ακόμα πιο εξατομικευμένη.
Μετά από ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο, η Porsche AG επιτυγχάνει απόδοση στις πωλήσεις 9,9%. Τα έσοδα από πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος – στα 12,42 δισεκατομμύρια ευρώ - ενώ το αποτέλεσμα εκμετάλλευσης είναι μειωμένο κατά 26,3% σε σύγκριση με το 2019, στα 1,23 δισ. ευρώ.
Αύγουστος
Καθώς οι ψηφιακές παγκόσμιες πρεμιέρες γίνονται ο κανόνας, η Porsche παρουσιάζει την πλήρως ανανεωμένη Porsche Panamera. Και ενώ είναι η πρώτη φορά που ο κόσμος βλέπει το νέο μοντέλο, δεν είναι η πρώτη φορά που οι θεατές έρχονται σε επαφή με τις δυνατότητες της Panamera: λίγο πριν, σε ένα ελαφρώς καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο παραγωγής, ο οδηγός-δοκιμαστής Lars Kern ολοκληρώνει έναν πλήρη γύρο του θρυλικού Nürburgring Nordschleife – μια απόσταση 20,832 χιλιομέτρων - σε 7:29.81, δημιουργώντας ένα νέο επίσημο ρεκόρ στην κατηγορία "premium class".
Σεπτέμβριος
Οι λάτρεις των αγώνων αντοχής έχουν την ευκαιρία για κατ? οίκον θέαμα, καθώς οι 24 ώρες του Le Mans πραγματοποιούνται, τώρα, μετά την παραδοσιακή τους ημερομηνία (μέσα Ιουνίου) λόγω της πανδημίας. Ο γαλλικός κλασικός αγώνας πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 19/20 Σεπτεμβρίου, υπό αυστηρούς κανόνες ασφαλείας για να αποτραπεί η εξάπλωση του COVID-19. Όμως, ενώ οι εξέδρες παραμένουν άδειες, οι θεατές συντονίζονται σε όλο τον κόσμο για να απολαύσουν τη δράση. Ο αγώνας τελειώνει με την ομάδα Dempsey-Proton Racing (που υποστηρίζεται από την Porsche) στο βάθρο του νικητή. Αλλά η Porsche GT Team, η οποία συμμετείχε σε αυτόν τον αγώνα με δύο 911 RSR, είναι άτυχη…
Οκτώβριος
Το εργοστάσιο Porsche στη Λειψία γιορτάζει δέκα χρόνια υβριδικής παραγωγής: το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο της Porsche - η Cayenne S Hybrid – βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 2010, σηματοδοτώντας ένα νέο κεφάλαιο για το εργοστάσιο της Σαξονίας. Αποφασίζοντας, τώρα, να κατασκευάσει την επόμενη γενιά Macan - ως μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση - στη Λειψία, η Porsche αποφασίζει να επενδύσει 600 εκατομμύρια ευρώ.
Η Porsche ολοκληρώνει τη γκάμα της νέας Panamera με τρία μοντέλα - την Panamera Turbo S E-Hybrid, την Panamera 4 E-Hybrid και την Panamera 4S. Έτσι, παράλληλα με την προσφάτως αποκαλυφθείσα Panamera 4S E-Hybrid, η Porsche προσφέρει τώρα - για πρώτη φορά - τρία plug in υβριδικά μοντέλα Panamera και στις τρεις διαθέσιμες παραλλαγές αμαξώματος: “Sports Saloon”, “Executive” (έκδοση με μακρύ μεταξόνιο) και “Sport Turismo”.
Νοέμβριος
Με τον τίτλο "Porsche Unseen", η εταιρεία δημοσιεύει πρωτότυπα σχέδια αυτοκινήτων από το 2005 έως το 2019 για πρώτη φορά, έχοντας προηγουμένως τα κρατήσει κλειδωμένα. Παρουσιάζονται δεκαπέντε εντυπωσιακά concept cars, από τέσσερις κατηγορίες: “Spin-offs”, “Little rebels”, “Hyper cars” και “What?s next?”.
Δεκέμβριος
Η Porsche AG ανακοινώνει ότι ξεκινά, σε συνεργασία με τη Siemens Energy και άλλες εταιρίες, ένα πιλοτικό έργο στη Χιλή, το οποίο αναμένεται να οδηγήσει στο πρώτο ολοκληρωμένο εργοστάσιο παραγωγής συνθετικών - και κλιματικά ουδέτερων - καυσίμων (e-fuels). Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche Oliver Blume εξηγεί: «Η ηλεκτροκινητικότητα είναι κορυφαία προτεραιότητα για την Porsche. Τα e-fuels για αυτοκίνητα είναι ένα λογικό συμπλήρωμα σε αυτό - εάν παράγονται σε μέρη του κόσμου όπου υπάρχει πλεόνασμα βιώσιμης ενέργειας. Αποτελούν ένα επιπλέον βήμα στο δρόμο για την απαλλαγή από τον άνθρακα.»