Renault Austral: το νέο SUV της γαλλικής εταιρίας είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο

Renault Austral: το νέο SUV της γαλλικής εταιρίας είναι πλήρως εξηλεκτρισμένο

Σχεδόν έτοιμο να μπει στην αγορά είναι το Renault Austral, το εντελώς νέο SUV με το επίσης εντελώς νέο – και ελαφρώς εξωτικό - όνομα που παραπέμπει στο θερμό νότο και σε ανοιχτούς ορίζοντες... Χτισμένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Renault το Austral βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξής του και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.

Στο τελικό στάδιο εξέλιξής του έχει πλέον μπει το Renault Austral. «Δείγματα» (οχήματα δοκιμών) περνάει την περίοδο αυτή εντατικά τεστ, όπως συμβαίνει κάθε φορά που η Renault (και όχι μόνον) πρόκειται να λανσάρει ένα νέο μοντέλο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για μήνες εντατικών δοκιμών, προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ποιότητα. Αυτά τα τεστ αντοχής δίνουν τη δυνατότητα να επιβεβαιωθεί η αξιοπιστία και η μακροζωία των διαφόρων συστημάτων του οχήματος. 

Η εξέλιξη του νέου Renault Austral ολοκληρώνεται, λοιπόν, υπό τις αυστηρές προϋποθέσεις/προδιαγραφές της γαλλικής εταιρίας, με τελικούς ελέγχους της νέας πλατφόρμας CMF-CD3, καθώς και της εξηλεκτρισμένης γκάμας των κινητήρων του.

Confirmation Runs

Το νέο Renault Austral πρόκειται να πραγματοποιήσει έναν γύρο δοκιμών γνωστών ως "Confirmation Runs", κατά τις οποίες ένας στόλος περίπου 100 οχημάτων θα διανύσει 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Ως εκ τούτου, το νέο SUV της Renault θα διασχίσει τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα των προηγούμενων ελέγχων. Στο πλαίσιο του project, εννιακόσιοι οδηγοί θα διανύσουν 600.000 χιλιόμετρα σε δημόσιους δρόμους και υπό σε πραγματικές συνθήκες, ενώ τα υπόλοιπα 1.400.000 χιλιόμετρα θα πραγματοποιηθούν στην πίστα.

Αυτές οι δοκιμές θα επιτρέψουν, για παράδειγμα, στις αρμόδιες ομάδες τεχνικών της Renault να εγκρίνουν τις προσαρμογές που έγιναν στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3 και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς και την ηχομόνωση και την άνεση του συστήματος ανάρτησης, ώστε οι μελλοντικοί πελάτες να μπορούν να απολαμβάνουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες στο τιμόνι του Austral.

Αποκλειστικά εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης

Οι δοκιμές αφορούν και τα κινητήρια σύνολα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Renault, το Austral θα διατίθεται αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες συνδυασμένους με υβριδική τεχνολογία διαφόρων τύπων, με τη γαλλική να κάνει λόγο για ολοκαίνουργιες επιλογές συστημάτων κίνησης. Έχουμε, λοιπόν, ένα τελευταίας γενιάς πλήρως υβριδικό σύνολο E-TECH, αλλά και τον κινητήρα 1.3 TCe με ήπια υβριδική τεχνολογία 12V και - για πρώτη φορά στην γκάμα της Renault – τον επίσης με εφοδιασμένο mild hybrid τεχνολογία 1.2 TCe κινητήρα με αυξημένη όμως την τάση λειτουργίας του ηλεκτρικού συστήματος στα 48V.

Αυτή η γκάμα των συστημάτων κίνησης θα προσφέρει - σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της Renault - απόδοση ρεκόρ, καθώς οι εκπομπές CO2 θα είναι ιδιαίτερα χαμηλές – από 105g CO2/km (για τον κινητήρα E-TECH σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπόκειται σε έγκριση) – ενώ η μέγιστη ισχύς θα φτάνει τους 200 ίππους.

Australis

Όσο για το Austral, η Renault επέλεξε για το νέο της SUV όχι κάποιο όνομα που είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, ούτε όμως και κάποιο εντελώς καινούριο: το Austral είχε κατοχυρωθεί ως εμπορικό σήμα από τη γαλλική εταιρία πολλά χρόνια πριν, το 2005 – και τώρα ήρθε η ώρα να «ζωντανέψει». Η τελική επιλογή γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις από την ηγεσία της εταιρίας (κάτι που σημαίνει ότι εδώ είχε άμεση εμπλοκή και ο ίδιος ο ισχυρός άνδρας του γαλλικού γκρουπ, Luca de Meo) που διάλεξε αυτό που θεώρησε πιο εύηχο, μεταξύ των τριών υποψηφιοτήτων που προέκρινε το αρμόδιο τμήμα. 

Σημειώστε ότι οι Γάλλοι κάνουν λόγο για το λατινικό Australis, ως πηγή του Austral. Και Terra Australis, σύμφωνα με όσα διαβάζουμε στη Wikipedia, είναι το όνομα που είχε δοθεί πριν την ανακάλυψη της Αυστραλίας σε μια υποθετική ήπειρο του νοτίου ημισφαιρίου (auster=νότος). Εννοείται ότι το τμήμα Marketing της Renault διενήργησε όλες τις απαραίτητες έρευνες προκειμένου να δει πως αντιδρά το κοινό στο άκουσμα του ονόματος πριν καταλήξει τελικά να το εντάξει στις τελικές προτάσεις της. Και η αλήθεια είναι ότι και στην Ελλάδα δεν ακούγεται άσχημα…

Σχετικό βίντεο για το πώς προέκυψε το όνομα μπορείτε να δείτε εδώ.