- Απορία 1η: Θα «ανοίξει» σήμερα στο Χρηματιστήριο η μετοχή της ΕΛΛΑΚΤΩΡ;
- Απορία 2η: Θα στείλει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επιστολή για να ενημερωθεί το επενδυτικό κοινό σε σχέση με το σκάνδαλο της θυγατρικής της εταιρίας διαχείρισης σκουπιδιών στην Κύπρο;
- Απορία 3η: Θα συγκληθεί εκτάκτως το ΔΣ της ΕΛΛΑΚΤΩΡ και πότε; Κι αν συγκληθεί τι θα πράξει; Θα εκδώσει ανακοίνωση στήριξης των κατηγορούμενων στελεχών της ή θα προβεί στην αντικατάσταση τους;
- Απορία 4η: Από την εμπλοκή με τη δικαιοσύνη της ΗΛΕΚΤΩΡ, θυγατρικής εταιρίας της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ανακύπτει θέμα για τη συμμετοχή του ομίλου σε άλλους διαγωνισμούς για δημόσια έργα;
- Απορία 5η: Η υπόθεση αυτή πυροδοτεί γενικότερες ανακατατάξεις στον κατασκευαστικό όμιλο;
- Κατά πληροφορίες τρία στελέχη της ΗΛΕΚΤΩΡ (πρώην και νυν) έχουν καταθέσει στις κυπριακές αρχές –και έχουν συνεργαστεί μαζί τους- αποκαλύπτοντας διάφορες πτυχές της υπόθεσης. Ένας, τουλάχιστον, από αυτούς κατάθεσε ότι δόθηκαν από το ταμείο της εταιρίας σε αξιωματούχους της Μεγαλονήσου μίζες 1,5 εκατ. ευρώ.
- Ότι πήγαν να ησυχάσουν (με τη βοήθεια της κυβέρνησης;) από τις κατηγορίες περί καρτέλ της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η μεγαλύτερη κατασκευαστική της χώρας βρίσκεται αντιμέτωπη με μια καταιγίδα που έρχεται εκτός συνόρων. Υπενθυμίζεται πάντως ότι η ΕΛΛΑΚΤΩΡ έχει περάσει και μια μικρότερης κλίμακας ανάλογη υπόθεση με κατηγορίες για δωροδοκία στα Σκόπια. Μετά τον αρχικό θόρυβο η συγκεκριμένη υπόθεση χάθηκε από το προσκήνιο χωρίς σχεδόν κανείς να γνωρίζει την κατάληξη της.
- Συνεχίζονται οι διεργασίες για το ΜEGA. Σημείο ισορροπίας μεταξύ μετόχων, κυβέρνησης, τραπεζών και νέων επενδυτών δεν έχει βρεθεί ακόμη. Μην εκπλαγείτε αν τελικά τραινάρουν τις αποφάσεις και μετά την 7η Απριλίου που είναι προγραμματισμένη η νέα γενική συνέλευση για την αύξηση κεφαλαίου.
- Ευτυχώς που δεν λειτούργησε χθες το Χρηματιστήριο λόγω του Πάσχα των Καθολικών και αποφύγαμε τον εξευτελισμό να έχουμε μια συνεδρίαση με τζίρο περιπτέρου εξαιτίας της απουσίας των ξένων επενδυτών.
- Και την περασμένη Κυριακή οι Μινωικές Γραμμές με καταχωρήσεις τους στις εφημερίδες, προσέφεραν 2,5 ευρώ ανά μετοχή της Hellenic SeaWays για πακέτα μέχρι 70.000 κομμάτια. Οι πληροφορίες στην αγορά θέλουν τον όμιλο Γκριμάλντι να έχει συγκεντρώσει υπό τον έλεγχο του μέχρι στιγμής περίπου το 44% της ναυτιλιακής εταιρίας.