Πλησιάζει η D-Day σχετικά με την επόμενη ημέρα των Ελληνικών Αμυντικών Συστημάτων με τους ιθύνοντες να καλούνται να επιλέξουν μεταξύ δύο εντελώς διαφορετικών προσεγγίσεων για το μέλλον των ΕΑΣ και της ανάπτυξης της ελληνικής αμυντικής Βιομηχανίας εν γένει.
OΝΕΧ και MSM διασταυρώνουν πυρά με στόχο τη σύμπραξη με τα ΕΑΣ και τη συγκρότηση κοινοπραξίας. H θεμελιώδης διαφοροποίηση αφορά στο ζήτημα της αποκλειστικότητας, με τους Τσέχους να διεκδικούν πρακτικά μιας μορφής ιδιωτικοποίηση, μέσω της αποκλειστικής εκμετάλλευσης των ΕΑΣ για τουλάχιστον 25 χρόνια και από την άλλη, η OΝΕΧ να μην έχει θέσει ζήτημα αποκλειστικότητας.
Σημειώνεται πως ήδη η παρουσία της MSM στα ΕΑΣ έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Οι εργαζόμενοι σε επίσημες καταγγελίες τους κάνουν λόγο για «μεθοδεύσεις, παράνομες πρακτικές και καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων» για τα οποία έχουν κάνει σχετικές προσφυγές στην ευρωπαϊκή και ελληνική δικαιοσύνη.
Ακόμη όμως και η σύγκριση των δύο προτάσεων σε επίπεδο επενδυτικών κεφαλαίων που εισφέρονται, χρηματοδοτικών γραμμών και προσδοκώμενων αποτελεσμάτων σε εταιρικό αλλά και εθνικό επίπεδο είναι άνιση.
Το σχέδιο της MSM περιλαμβάνει μετοχικό κεφάλαιο ύψους 50 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση η οποία εναπόκειται στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ASAP, με την ONEX να προβλέπει μετοχικό κεφάλαιο 250- 300 εκατ. ευρώ και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση επιπλέον 100 εκατ. δολαρίων από ιδιωτικούς και κρατικούς αμερικανικούς οργανισμούς. Στις επενδύσεις θα πρέπει να συνυπολογιστούν και ερευνητικά προγράμματα 20 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα της Κ/Ξ της MSM εξαρτώνται κυρίως από την έκβαση και διάρκεια του πολέμου στην Ουκρανία, ενώ η ONEX έχει εξασφαλισμένη συνεργασία με την αμερικανική αμυντική βιομηχανία που στην επόμενη δεκαετία μπορεί να φέρει έως και 9 δισ. δολάρια στην ΕΑΣ.
Η MSM προβλέπει διατήρηση της γραμμής γόμωσης η οποία παρουσιάζει και τα μικρότερα περιθώρια κέρδους, καταργώντας τις υπόλοιπες γραμμές παραγωγής και περιορίζοντας την εμβέλεια και παρέμβασή της στις διεθνείς αγορές αμυντικών συστημάτων.
Η ONEX, αντιθέτως, μέσω ενός ολιστικού Επιχειρηματικού Σχέδιου που προσβλέπει στην αναγέννηση του κλάδου των πυρομαχικών προτάσσει την καθετοποίηση της παραγωγής, την ανάπτυξη του αντικειμένου των πυραύλων και άλλου αμυντικού υλικού, αυξάνοντας έτσι τις θέσεις απασχόλησης κατά 700 νέες θέσεις αλλά και τις απολαβές του υφιστάμενου προσωπικού.
Τέλος, σημειώνεται ότι η MSM είναι μια εμπορική επιχείρηση, ενώ η ONEX έχει σημαντική βιομηχανική παραγωγή και ένα ισχυρό track record με σημαντικότερο το turnaround story των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου.
Όσον αφορά τα συμφέροντα του Ελληνικού δημοσίου η ONEX προτείνει την ύπαρξη «χρυσής μετοχής » για το Ελληνικό Δημόσιο ως εξασφάλιση των θεμάτων που άπτονται της εθνικής ασφαλείας, ενώ η πρόταση της MSM περιλαμβάνει την άσκηση του δικαιώματος βέτο σε ορισμένες μόνο αποφάσεις.
Επανήλθε στο προσκήνιο η κόντρα μεταξύ της DIS και της Real Consulting μετά την απόφαση των ασφαλιστικών μέτρων από το αρμόδιο δικαστήριο, η οποία επί της ουσίας δικαιώνει την Real Consulting. Παρά τα όσα γράφονται, ασφαλείς πληροφορίες της στήλης διασαφηνίζουν ότι δεν υπήρξε κάμια κύρωση για την Real Consulting, καθώς το δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημα της DIS να φυλαχθεί από τους δικαστικούς επιμελητές ο κώδικας του λογισμικού ώστε να μπορεί αυτό να εξεταστεί στο πλαίσιο της κύριας δίκης. Να σημειωθεί, όμως, ότι η Real Consulting δεν έκανε ποτέ χρήση αυτού του λογισμικού. Γεγονός που φαίνεται ότι επιβεβαιώνεται από τη σχετική απόφαση.
Το δικαστήριο αποφάσισε ότι η Real απαγορεύεται να χρησιμοποιεί το λογισμικό σε τρίτους πελάτες της, ούτως ή άλλως όμως η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί το λογισμικό σε τρίτους πελάτες. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως τα υπόλοιπα αιτήματα της DIS απορρίφθηκαν και αυτό είναι σημαντικό.
Ειδικότερα, δεν επιβλήθηκε συντηρητική κατάσχεση στον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε, ούτε έκανε δεκτό το αίτημα να διαταχθεί κατάσχεση της αλληλογραφίας μεταξύ Real Consulting και Praktiker. Επιπροσθέτως δεν διατάχθηκε να σταματήσει η συνεργασία της Praktiker με την εταιρεία. Στην ουσία, δηλαδή, το δικαστήριο έκρινε πως έως την κύρια δίκη μεταξύ των εταιρειών το μόνο μέτρο που αιτιολογείται είναι η φύλαξη του κώδικα του λογισμικού.
Ανακάμπτουν οι τραπεζικές μετοχές στις τελευταίες συνεδριάσεις (τρεις συνεχόμενες ανοδικές για τον τραπεζικό δείκτη) και τα στελέχη της αγοράς, σχολιάζοντας την κίνηση φαίνονται ανακουφισμένα, καθώς όπως αναφέρουν, τα θεμελιώδη υποστηρίζουν καλύτερα επίπεδα τιμών, αλλά οι μετοχές το τελευταίο διάστημα δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν. Τόνιζαν μάλιστα πως ενώ οι δείκτες στο εξωτερικό κατέγραφαν ιστορικά υψηλά, εμείς δείχναμε μεγάλη απόκλιση, χωρίς να υπάρχει κάποια αρνητική είδηση.
Χθες, είδαμε καλή εικόνα από τις περισσότερες συστημικές, αλλά ξεχώρισε η Τράπεζα Πειραιώς. Η συγκεκριμένη μετοχή είναι φθηνή καθώς διαθέτει χαμηλό δείκτη P/TBV και συγκριτικά υψηλό δείκτη απόδοσης κεφαλαίων. Οι αναλυτές περιμένουν τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου και τα σχόλια των διοικήσεων για το σύνολο της χρονιάς, αλλά κυρίως για το 2025. Η Πειραιώς θα ανακοινώσει αποτελέσματα τρίτου τριμήνου την 1η Νοεμβρίου.
Η ανάκαμψη της μετοχής του ΑΔΜΗΕ σε υψηλά 14 μηνών, είναι ίσως η καλύτερη επιβράβευση στις μαραθώνιες διαβουλεύσεις για την εξεύρεση λύσης στη διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου. Είχαμε γράψει πως είχε ταλαιπωρηθεί υπερβολικά και θετικές ειδήσεις, όπως ο διπλασιασμός μερίσματος φέτος, είχαν περάσει χωρίς να συγκινήσουν τους επενδυτές. Όμως, τώρα φαίνεται πως αλλάζει προς το καλύτερο η εικόνα της και θα πρέπει οι επενδυτές να εστιάσουν στα έσοδα που θα αποκτά από τις διασυνδέσεις που ολοκληρώνονται και όσο θα προχωράει το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους άνω των 5 δισ. ευρώ.
Να σημειωθεί πως έχει ήδη δοθεί το πρώτο μέρισμα ύψους 0,058 ευρώ ανά μετοχή και θα δοθεί πριν το τέλος του έτους άλλο ένα ίδιο. Επίσης, να κρατήσουμε πως τα κέρδη στο εξάμηνο ήταν αυξημένα κατά 27% και στα 37 εκατ. ευρώ, που σημαίνει πως παρά την άνοδο της μετοχής, οι δείκτες παραμένουν ελκυστικοί. Να υπενθυμίσουμε επίσης και παλαιότερη αναφορά της διοίκησης, πως ενεργειακή μετάβαση, που προωθεί η Ελλάδα, χωρίς δίκτυα δεν μπορεί να συντελεστεί.
Πάνω από τα 2 ευρώ πέρασε η μετοχή της Ίλυδα για πρώτη φορά έπειτα από 14 και πλέον έτη. Από την αρχή του έτους έχει άνοδο περίπου 50% και αυτή η πορεία οφείλεται στη μεγάλη βελτίωση που έδειξαν τα αποτελέσματα και στις προοπτικές του κλάδου συνολικά. Πρόκειται για μία μικρή εταιρεία που αύξησε 35% τον τζίρο, αλλά παραμένει χαμηλός στα 2,8 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 1,15 εκατ. ευρώ που σημαίνει ότι δούλεψε με πολύ υψηλό καθαρό περιθώριο. Η αποτίμηση είναι στα 18 εκατ. ευρώ με τους επενδυτές να προεξοφλούν πως η πορεία του πρώτου εξαμήνου θα συνεχιστεί και στο δεύτερο. Αν το καταφέρει ίσως να είναι μεταξύ των φθηνότερων μετοχών του κλάδου της πληροφορικής στο ταμπλό.
Προς καταγραφή υψηλών 13 μηνών στοχεύει η Αλουμύλ, αν συνεχιστεί η χθεσινή πορεία. Η πρόσφατη συνέντευξη Τύπου της διοίκησης, μάλλον είχε θετικό αποτέλεσμα, αφού αφύπνισε τους λίγους επενδυτές της μικρομεσαίας κεφαλαιοποίησης και η μετοχή ξεπέρασε τα 3 ευρώ κοιτάζοντας τα πρόσφατα υψηλά της. Κλειδί η διάθεση ποσοστού στην εταιρεία χύτευσης αλουμινίου που θα δώσει ρευστότητα στην εταιρεία και θα μειώσει τον καθαρό δανεισμό. Από την άλλη, μαζί με αραβικό fund κοιτάζει για δημιουργία νέων μονάδων. Τα αποτελέσματα εξαμήνου ήταν καλά ενώ έχει ξεπεραστεί και το θέμα με τις τράπεζες και τους servicers και έχουν ρυθμιστεί τα δάνεια. Ο καθαρός δανεισμός, πάντως, παραμένει ακόμα υψηλός, αλλά τα EBITDA είχαν αξιόλογη βελτίωση στο εξάμηνο.
Για πρώτη φορά «ανοιχτά» εξετάζει η Ελλάδα την ανάπτυξη μικρών πυρηνικών αντιδραστήρων «τσέπης», με στόχο την ενίσχυση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, σε συνέχεια των δηλώσεων του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πρωτοέθιξε το θέμα στο συνέδριο του Economist το καλοκαίρι. Σειρά έχει τώρα ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας, Αναστάσιος Γαϊτάνης, ο οποίος συμμετείχε στην πρώτη δημόσια συζήτηση για την «Αξιοποίηση της Πυρηνικής Ενέργειας στην Ελλάδα» σε σχετική ημερίδα, τονίζοντας την ανάγκη να εξετάσουμε την ανάπτυξη τέτοιων πυρηνικών αντιδραστήρων και στη χώρα μας.
Οι αντιδραστήρες «τσέπης» έχουν μπει στο «μικροσκόπιο» της Ευρώπης και την τάση αυτή φαίνεται να ακολουθεί τώρα και η Ελλάδα, με την παραγωγή πυρηνικής ενέργειας μέσω μικρών αντιδραστήρων στην ηλεκτροπαραγωγή να «κερδίζει» ολοένα και περισσότερο έδαφος. Φαίνεται ότι ο σχεδιασμός για την ανάπτυξη των αντιδραστήρων «τσέπης» στην Ελλάδα αρχίζει να «ωριμάζει» σημαντικά με τη συζήτηση να ξεφεύγει από το θεωρητικό επίπεδο και να γίνεται τώρα επίσημη αναφορά και μελέτη μεταξύ κυβερνητικών στελεχών και επιστημόνων.
Ακόμα, βέβαια, δεν έχουμε κάποια επίσημη ανακοίνωση από τα αρμόδια υπουργεία, αλλά όλα δείχνουν ότι η στιγμή αυτή δεν είναι μακριά. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι οι γειτονικές μας χώρες, όπως Βουλγαρία και Τουρκία έχουν έντονη «πυρηνική» δραστηριότητα, ενώ ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο success story της Γαλλίας, η οποία προμηθεύεται περίπου το 70% της ηλεκτρικής της ενέργειας από την πυρηνική.
Η Ελλάδα έχει καταγράψει εντυπωσιακές δημοσιονομικές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια, και αναμένεται να συνεχίσει με ισχυρές πολιτικές έως το 2026, σύμφωνα με την Fitch Ratings η οποία προβλέπει πρωτογενή πλεονάσματα πάνω από 2,5% του ΑΕΠ για την επόμενη τριετία, ενώ το χρέος θα μειωθεί σημαντικά, πάνω από 50 ποσοστιαίες μονάδες, από το 206% του ΑΕΠ που σημειώθηκε το 2020. Αυτό αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες μειώσεις χρέους παγκοσμίως.
Η ελληνική οικονομία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, ξεπερνώντας πολλές χώρες της Ευρωζώνης, με την υποστήριξη του τουρισμού και των επενδύσεων. Οι δημόσιες επενδύσεις, κυρίως από κοινοτικά κονδύλια, καθώς και η βελτιωμένη αγορά εργασίας, ενισχύουν περαιτέρω την οικονομία. Η ανεργία προβλέπεται να πέσει κάτω από τα επίπεδα προ κρίσης έως το 2025-2026.
Παρά τα ελλείμματα τρεχουσών συναλλαγών, οι αυξανόμενες ξένες επενδύσεις θα συνεχίσουν να τα χρηματοδοτούν. Η Fitch προβλέπει ρυθμό ανάπτυξης 2,3% το 2024 και 1,9% το 2026, ενώ το χρέος θα πέσει στο 143,6% του ΑΕΠ το 2026.
Η Fitch εκτιμά ότι η Ελλάδα απολαμβάνει σταθερές συνθήκες χρηματοδότησης, παρά το υψηλό χρέος της, καθώς, μεγάλο μέρος οφείλεται σε επίσημους πιστωτές και διαθέτει ταμειακά αποθέματα ίσα με το 14% του ΑΕΠ. Τέλος, θετικές εξελίξεις θα προκύψουν από τη μείωση του χρέους και τις μεταρρυθμίσεις.
Υπό πίεση οι μετοχές των εταιρειών ειδών πολυτελείας στην Ευρώπη την Τετάρτη μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου της γαλλικής LVMH (Moet Hennessy Louiw Vuitton), οι πωλήσεις της οποίας ήταν χαμηλότερες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η LVMH είχε πτώση των πωλήσεων στο τρίμηνο για πρώτη φορά από την περίοδο της πανδημίας καθώς εξασθένησε η ζήτηση στην Κίνα και στην Ιαπωνία. Τα απογοητευτικά αποτελέσματα ενέτειναν τις ανησυχίες των επενδυτών για τον κλάδο που έχει ιδιαίτερη εξάρτηση στην αγορά της Κίνας.
Η μετοχή της LVMH είχε απώλειες έως 7% στο Παρίσι την Τετάρτη, παρασύροντας και την μετοχή της Kering που κατέχει μάρκες όπως τη Gucci (-3%), την Hermes (-1,7%) και την L’Oreal (-4,3%). Σύμφωνα με την JP Morgan, οι επιδόσεις της LVMH στο τρίτο τρίμηνο δεν κατάφεραν να τονώσουν το κλίμα. Εδειξαν οτι η τάση επιδείνωσης στην πραγματικότητα είναι χειρότερη από αυτήν που φοβόταν η αγορά. Η επενδυτική τράπεζα διατήρησε τη σύσταση «neutral» για τη μετοχή, εκτιμώντας οτι η αδύναμη ζήτηση στην Κίνα θα γίνει αισθητή σε όλον τον κλάδο.
Η Κίνα ήταν πηγή ανησυχιών για τον κλάδο πολυτελείας. Τα πρόσφατα μέτρα τόνωσης της οικονομίας που ανακοίνωσε η κινεζική κυβέρνηση ενίσχυσαν της προσδοκίες για ανάκαμψη. Ομως, η εκτίμηση της JP Morgan είναι οτι «καμία εταιρεία δεν θα έχει πλήρη ανοσία». Τα αποτελέσματα της Kering και της Hermes θα ανακοινωθούν στις 23 και 24 Οκτωβρίου αντίστοιχα.
Πλησιάζει το τέλος της ταλαιπωρίας για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Αν λάβουμε υπόψη μας τα στοιχεία που δημοσίευσε προχθές το Reuters, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Το διεθνές πρακτορείο στην ουσία αναδημοσίευσε τα βασικά συμπεράσματα των μηνιαίων στοιχείων για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο, όπως τα συγκεντρώνει και τα επεξεργάζεται η εταιρεία μελετών Rho Motion, η οποία εδρεύει στο Λονδίνο και από το 2008 ασχολείται εντατικά με την έρευνα και τη μελέτη των εξελίξεων στο τομέα της ηλεκτροκίνησης και των μπαταριών.
Όπως διαβάσαμε σε σχετικό σχόλιο της electrek.co, γνωστής ηλεκτρονικής έκδοσης που ασχολείται και αυτή με την ηλεκτροκίνηση, οι αναλυτές της Rho Motion συλλέγουν τα στοιχεία τους από επίσημα κυβερνητικά στοιχεία, ανακοινώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών, στατιστικά στοιχεία από εθνικές αρχές, στοιχεία από εμπορικές ενώσεις και άλλες αξιόπιστες πηγές και αφού τα ελέγξουν και τα επεξεργαστούν τα παρουσιάζουν σε περιοδικές εκδόσεις.
Μία ματιά στα σχόλια του Reuters και της electrek.co πάνω στην έκδοση της Rho Motion που κυκλοφόρησε προ ημερών και καλύπτει τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το εννεάμηνο του 2024 μας δίνει μία πολύ καλή και αποκαλυπτική εικόνα της κατάστασης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει, εκπλήσσοντας ίσως αρκετούς ανά τον κόσμο, είναι πως ο Σεπτέμβριος 2024 είναι ο καλύτερος μέχρι τώρα στην ιστορία μήνας για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο (ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα λογίζονται εδώ τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά που φορτίζονται και στην πρίζα).
Οι πωλήσεις έφθασαν τον Σεπτέμβριο τα 1,69 εκατομμύρια ανά τον κόσμο, ξεπερνώντας κατά περίπου 150.000 το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί τον περσινό Δεκέμβριο. Το 66% περίπου αυτών των πωλήσεων δηλαδή κοντά στα 1,12 εκατομμύρια αυτοκίνητα έγινε στην Κίνα. Η επίδοση αυτή αποτελεί νέο ρεκόρ, με το προηγούμενο να έχει γίνει τον Αύγουστο όταν οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά στην ιστορία το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα για έναν μήνα, ενώ σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023, η αύξηση έφθασε το 47,9%.
Είναι φανερό πως η Κίνα είναι αυτή που σηκώνει τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτό φαίνεται πως θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Charles Lester της Rho Motion, ο οποίος πιθανολογεί πως και οι υπόλοιποι τρεις μήνες της χρονιάς μπορεί να φέρουν ρεκόρ πωλήσεων στην Κίνα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο θετικά και στον υπόλοιπο κόσμο, ίσως όμως να είναι κάπως καλύτερα από την πολύ κακή εικόνα που έχει πολύς κόσμος τους τελευταίους μήνες.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά ήταν περίπου 150.000 αυτοκίνητα, δηλαδή 4,3% πάνω από τον περσινό Σεπτέμβριο, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Νορβηγία και την Ελβετία οι πωλήσεις έφθασαν τις 300.000, αυξημένες κατά 4,2% από πέρυσι, με τη Γερμανία να εμφανίζει αύξηση 7% και το ΗΒ αύξηση 24%. Η αύξηση πωλήσεων στη Γερμανία θεωρείται αρκετά ελπιδοφόρα αλλά αν κοιτάξουμε και τα συγκεντρωτικά στοιχεία για το πρώτο εννεάμηνο του 2024, τα πράγματα δεν φαίνονται πολύ καλά για την Ευρώπη.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις έφθασαν στα 11,5 εκατομμύρια οχήματα και ήταν αυξημένες κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, στην Κίνα ήταν 7,2 εκατομμύρια οχήματα και ήταν αυξημένες κατά 35%, ενώ στις ΗΠΑ και τον Καναδά πουλήθηκαν 1,3 εκατομμύρια οχήματα και η αύξηση ήταν της τάξης του 10%. Αντίθετα, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το ΗΒ, την Νορβηγία και την Ελβετία πουλήθηκαν 2,2 εκατομμύρια οχήματα, δηλαδή 4% λιγότερα από το 2023. Τέλος, στον υπόλοιπο κόσμο οι πωλήσεις έφθασαν τις 900.000 και ήταν αυξημένες κατά 25%.
Η ευρωπαϊκή αδυναμία ξεχωρίζει σε όλο τον κόσμο, όπως και οι εξαιρετικές επιδόσεις της Κίνας. Οι επόμενοι μήνες θα δείξουν αν οι ελπιδοφόρες επιδόσεις του Σεπτεμβρίου στην Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα έχουν και συνέχεια ή όχι. Το μόνο βέβαιο πάντως είναι πως η Κίνα είναι η μόνη χώρα που οδεύει ολοταχώς προς την επικράτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αποποίηση Ευθύνης
Το υλικό αυτό παρέχεται για πληροφοριακούς και μόνο σκοπούς. Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να εκληφθεί ως προσφορά, συμβουλή ή προτροπή για την αγορά ή πώληση των αναφερόμενων προϊόντων. Παρόλο που οι πληροφορίες που περιέχονται βασίζονται σε πηγές που θεωρούνται αξιόπιστες, ουδεμία διασφάλιση δίνεται ότι είναι πλήρεις ή ακριβείς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνονται ως τέτοιες.