Μετά την είδηση της έρευνας σε εταιρείες «μεγαθήρια» της μόδας για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές στο στόχαστρο των ιταλικών Αρχών μπαίνει και η Google, για παρατυπίες στη χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι δράσεις της Ιταλικής Αντιμονοπωλιακής Αρχής κατά των εσφαλμένων πρακτικών επωνύμων κολοσσών.
Σειρά είχε την Πέμπτη και η μητρική εταιρεία της Google, εφόσον σύμφωνα με την ιταλική αρχή, οι τρόποι με τους οποίους πραγματοποιείται το αίτημα της διασταυρούμενης χρήσης των προσωπικών δεδομένων θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ελευθερία επιλογής του μέσου καταναλωτή, παρακινώντας έτσι τον πελάτη να λάβει μια εμπορική απόφαση που διαφορετικά δεν θα έπαιρνε.
Εν ολίγοις, η έρευνα γίνεται για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές και αυτό στο πλαίσιο της ιταλικής αντιμονοπωλιακής Αρχής, η οποία περνάει στο διαδικτυακό κολοσσό, αφού πρώτα ανέδειξε, ένα φαινόμενο τακτικής εκμετάλλευσης εργατών του οίκου Αρμάνι.
Οι έρευνες σε βάρος του οίκου Αρμάνι έδειξαν πως η παραγωγή γινόταν σε παράνομα κινέζικα εργοστάσια για περισσότερες από δέκα τέσσερις ώρες την ημέρα, με τους εργαζόμενους να υπόκεινται σε εξαντλητικό ρυθμό και επικίνδυνο περιβάλλον εργασίας και με μισθούς κοντά στα 2 – 3 ευρώ την ώρα.
Σε παρόμοιο μοτίβο και το ιταλικό παράρτημα του γαλλικού οίκου μόδας Ντιόρ, οι τσάντες του οποίου πουλιούνται στα καταστήματα έναντι 2.600 ευρώ κοστίζουν στην παραγωγή μόλις 53 ευρώ.