Την τελευταία του πνοή άφησε χθες σε ηλικία 78 ετών, ένας από τους θρυλικότερους φωτογράφους του πολέμου του Βιετνάμ, ο Τιμ Πέιτζ. Ο φωτορεπόρτερ που κάλυψε αναρίθμητα γεγονότα και έγινε γνωστός από τις συγκλονιστικές του φωτογραφίες, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του 1960, διασχίζοντας τη χερσόνησο της Ινδοκίνας, για να απαθανατίσει εικόνες που επρόκειτο να σημαδέψουν τον πόλεμο, αλλά και μια ολόκληρη εποχή.
Αξιαγάπητος και χαρισματικός, ο Τιμ Πέιτζ ρίχνεται στην φωτοδημοσιογραφία την ώρα που ο Πόλεμος του Βιετνάμ κλιμακώνεται, για να γίνει το σύμβολο μίας γενιάς φωτορεπόρτερ «gonzo», ατρόμητων και αντισυμβατικών. Στον Τιμ Πέιτζ βασίστηκε ο χαρακτήρας που ερμηνεύει ο Ντένις Χόπερ στην ταινία «Αποκάλυψη Τώρα».
Όμως το Βιετνάμ επηρέασε τόσο την προσωπική του ζωή όσο και την επαγγελματική του καριέρα: θα του πάρει περισσότερο από μία δεκαετία για να συνέλθει από τα τραύματα του πολέμου και αργότερα θα ομολογήσει ανοικτά ότι πάσχει από μετατραυματικό στρες. Ο Τιμ Πέιτζ ως άνθρωπος «δεν άρεσε σε όλο τον κόσμο», εξηγεί ο φίλος του Λουκ Χαντ, αλλά ήταν πολύ ανοικτός και αποτελούσε μέντορα για πολλούς νέους φωτογράφους που ήθελαν να ακολουθήσουν τα ίχνη του.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ο Τιμ Πέιτζ εγκαταστάθηκε στην Καμπότζη, όπου εργάσθηκε για πολλά διεθνή μέσα ενημέρωσης. Αργότερα αφιερώθηκε στην διατήρηση της ειρήνης και στην απόδοση τιμής στην μνήμη των δημοσιογράφων που έχασαν την ζωή τους στα μέτωπα του πολέμου, αναζητώντας επί χρόνια να διαλευκάνει την εξαφάνιση των φίλων του Σον Φλιν και Ντάνα Στόουν, που θεωρείται ότι σκοτώθηκαν από τους Ερυθρούς Χμερ. Το 1997, συμμετέχει στην συγγραφή του βιβλίου «Requiem», που ακολουθεί τα ίχνη 135 φωτορεπόρτερ που έχασαν την ζωή τους στον Πόλεμο της Ινδοκίνας και στην συνέχεια στον Πόλεμο του Βιετνάμ.
«Το έκανε σχεδόν σκοπό της ζωής του. Στο τέλος, κατάφερε να τους αποτίσει φόρο τιμής», δηλώνει ο φίλος του Μαρκ Ντοντ που περιγράφει τον Τιμ Πέιτζ ως παθιασμένο «μελετητή της ανθρώπινης συνθήκης». Ο Τιμ Πέιτζ, κέρδισε πολλές μάχες, αλλά έχασε αυτή με τον καρκίνο.