Η κοντινή προοπτική των εμβολιασμών κατά του κορονοϊο;y πιθανότατα θα δώσει ώθηση στην ταξιδιωτική βιομηχανία η οποία δοκιμάζεται από την πανδημία. Αυτό συνάγεται από τα στοιχεία έρευνας που δημοσιεύθηκαν σήμερα από την εταιρεία έρευνας αγοράς Dynata, για λογαριασμό του πρακτορείου Reuters.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία ρωτήθηκαν για τα σχέδια που έχουν για το διάστημα μετά τον εμβολιασμό κατά της Covid 19. Σύμφωνα με την έρευνα, το 46% των Γερμανών ανυπομονεί να ξανακάνει διακοπές στο εξωτερικό.
Τη διάθεσή τους για ταξίδια ξεπερνούν μόνο οι Βρετανοί (47%), ακολουθούμενοι από τους Αυστραλούς με 40%. Στη Γαλλία, ωστόσο, η τάση είναι λιγότερο έντονη: ούτε καν το ένα τρίτο έλκεται από την προοπτική να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Στις ΗΠΑ μάλιστα το ποσοστό είναι μόνο 23%.
Ταυτόχρονα, η έρευνα έδειξε ότι η ιδιωτική κατανάλωση είναι απίθανο να έχει συνολική ώθηση. Μόνο το 14% των Γερμανών χαίρεται με την προοπτική να μπορεί να ξοδέψει περισσότερα χρήματα ξανά σε περίπτωση εκτεταμένου εμβολιασμού για τον κορονοϊό. Το ποσοστό είναι ακόμη χαμηλότερο για τους Ευρωπαίους γείτονές τους: 9% στη Γαλλία και 11% στη Βρετανία.
Υπενθυμίζεται ότι οι αεροπορικές εταιρείες προσανατολίζονται στο να επιτρέπουν την επιβίβαση στα αεροπλάνα με την απαίτηση «διαβατηρίου εμβολιασμού» για διεθνείς ταξιδιώτες, από το επόμενο έτος.
Πρώτη, η αεροπορική εταιρεία Qantas της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αλλάξει τους όρους και τις προϋποθέσεις για τους διεθνείς ταξιδιώτες, την ίδια στιγμή που, πέντε ακόμα αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν να προσφέρουν ψηφιακά πάσα υγείας.