Έκθεση της Επιτροπής Πληροφοριών της Γερουσίας αναφέρει ότι κατά την διάρκεια των εκλογών του 2016, η καμπάνια παραπληροφόρησης της Ρωσίας χρησιμοποίησε κάθε πλατφόρμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να επηρεάσει τους Αμερικανούς ψηφοφόρους προς όφελος του Ντόναλντ Τραμπ.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση βασικός στόχος της εταιρείας ήταν να στηριχθεί με κάθε τρόπο ο Ντόναλντ Τραμπ πρώτα κατά την διάρκεια των προκριματικών εκλογών για το χρίσμα των Ρεπουμπλικανών και στην συνέχεια εναντίον της Χίλαρι Κλίντον υποψηφίας των Δημοκρατικών.Οι ερευνητές ανέλυσαν περισσότερα από 10 εκατομμύρια tweets, 116.000 δημοσιεύσεις Instagram, 61.000 δημοσιεύσεις στο Facebook και 1.000 βίντεο που δημοσιεύθηκαν από τα λεγόμενα troll που είχε στην διάθεση της η εταιρεία η δραστηριότητα των οποίων κορυφωνόταν κατά την διάρκεια των ντιμπέιτ και ομιλιών των υποψηφίων.
Στο στόχαστρο της προπαγάνδας βρίσκονταν κυρίως αφροαμερικανοί ψηφοφόροι για την προσέγγιση των οποίων χρησιμοποιούνταν διαφημίσεις στο Facebook όπου μεταξύ άλλων γινόταν αναφορά στην ιστορία του κινήματος των Μαύρων Πανθήρων. Εκτός των άλλων, στόχος της Internet Research Agency ήταν να πεισθεί η εν λόγω κατηγορία ψηφοφόρων «να μποϊκοτάρει τις εκλογές και να απομακρυνθεί από τα θεσμικά όργανα με την μορφή που έχουν».
AP Photo