Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Zara, η Inditex, κατάφερε να υπερνικήσει τις τάσεις αδυναμίας που επηρεάζουν τον ευρύτερο κλάδο της ένδυσης και ανακοίνωσε σήμερα (11/12) ισχυρή αύξηση των κερδών της, προβλέποντας προβλέποντας παράλληλα και μια αύξηση των πωλήσεων για το σύνολο του έτους σε ιδιόκτητα υποκαταστήματα ως και 6%.
Σε μια περίοδο που έμποροι λιανικής της μόδας αγωνίζονται να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες αγοραστικές συνήθειες, όπως οι ανταγωνιστικές αλυσίδες της σουηδικής H&M και η βρετανική φίρμα Ted Baker, η Inditex αντιθέτως επωφελήθηκε από την ικανότητά της να παράγει γρήγορα μικρές παρτίδες των πιο πρόσφατων σχεδίων στους καταναλωτές, χάρη στις γρήγορες και ευέλικτες ρυθμίσεις προμηθειών.
Ο ισπανικός κολοσσός στον χώρο της ένδυσης ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 1,17 δισ. ευρώ κατά το τρίτο τέταρτο του έτους, ελαφρώς μεγαλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, και κατά 14% αυξημένα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα, τα έσοδα για το ίδιο τρίμηνο ανήλθαν στα 7 δισ. ευρώ.
Η Inditex, σύμφωνα με το Reuters, δήλωσε ότι το χαμηλό απόθεμα και οι ισχυρές πωλήσεις που παρατηρήθηκαν κατά την οικονομική περίοδο επετεύχθησαν χάρη στο παρόν επιχειρηματικό μοντέλο, μέσω της άσκησης στενού ελέγχου των προϊόντων σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και μέσω της γρήγορης ανταπόκριση στις νέες τάσεις της μόδας, λόγω των σύντομων χρόνων σχεδιασμού-παραγωγής.
Μάλιστα οι μετοχές της, οι οποίες είχαν αυξηθεί κατά 28% μέσα στο 2019, διαπραγματεύθηκαν υψηλότερα αγγίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα του έτους, πάνω από 29 ευρώ ανά μετοχή.