Αύξηση κερδών και εσόδων κατέγραψε το τελευταίο τρίμηνο η Alphabet Inc, μητρική της Google, ξεπερνώντας με ευκολία τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street, όπως μεταδίδουν ξένα πρακτορεία.
Συγκεκριμένα, τα κέρδη ανήλθαν στα 19,4 δισεκ. δολ. για το β’ τρίμηνο του 2021, ήτοι κέρδη 27,26 ανά μετοχή, έναντι εκτίμησης για 19,34 δολ. ανά μετοχή.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 61,88 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι εκτίμησης για 56,16 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τους αναλυτές που επικαλούνταν η Refinitiv. Τα έσοδα από διαφημίσεις στο YouTube έφτασαν τα 7,00 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι εκτίμησης 6,37 δισεκ. δολ., σύμφωνα με εκτιμήσεις του StreetAccount. H YouTube Shorts, ο νέος ανταγωνιστής του TikTok μόλις ξεπέρασε τα 15 δισεκατομμύρια σε καθημερινές προβολές.
Τα έσοδα από το Google Cloud ανήλθαν σε 4,63 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι εκτίμησης για 4,40 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το StreetAccount.
Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις της Google αυξήθηκαν στα 50,44 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 69% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, το οποίο επηρεάστηκε από την πανδημία Covid.
H επικεφαλής CFO της Alphabet, Ρουθ Πόρατ, δήλωσε στο CNBC ότι τα σχέδια επιστροφής των εργαζομένων της εταιρείας στα γραφεία εξακολουθούν να βρίσκονται σε καλό δρόμο. «Οι εργαζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα εθελοντικής εργασίας από το σπίτι τουλάχιστον έως τις αρχές αυτού του μήνα, πρόσθεσε.