Ο σταθμάρχης της Λάρισας φαίνεται ότι χρησιμοποιούσε κανονικά τον πίνακα τοπικής τηλεδιοίκησης για 4 βράδια, πριν το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών, σε αντίθεση με όσα υποστήριξε κατά την απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας.
Όπως προκύπτει από έγγραφο ντοκουμέντο που έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ΣΚΑΪ, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας.
Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιήθηκαν τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός.
Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.
Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών.
Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχουν καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.
Τέλος, την 27η Φεβρουαρίου, μία ημέρα πριν την τραγωδία, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Όσον αφορά το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39, όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο 59χρονος σταθμάρχης τις περισσότερες μέρες του Φεβρουάριου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας.
Έπειτα για δύο μέρες έκανε την μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου αναλαμβάνει να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας όπου στις 28 Φεβρουαρίου γίνεται και το τραγικό δυστύχημα.
Διαβάστε επίσης: