Για τις δράσεις της σχετικά με τη μείωση της σπατάλης τροφίμων διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Green Brand Awards, με το Silver βραβείο και ειδικότερα στην κατηγορία Green Marketing & CSR Actions. Με τη βιώσιμη ανάπτυξη να είναι βασικός πυλώνας της στρατηγικής της, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για τον περιορισμό του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος κατά 50% μέχρι το 2025, με στοχευμένες ενέργειες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Πιο συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος ιδρύθηκε η πρώτη Συμμαχία για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα μαζί με την οργάνωση Μπορούμε, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις δωρεές μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης».
Παράλληλα, η εταιρεία πραγματοποίησε 18μηνη έρευνα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο για να διερευνηθεί η σπατάλη τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, από τους προμηθευτές της και τους πελάτες της, ενώ ξεκίνησε συνεργασία με το WWF Ελλάς, με στόχο δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής της αλυσίδας.
Αξίζει να αναφερθεί πως στο πλαίσιο του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», μόνο, το 2023, δόθηκαν περισσότερα από 13,8 εκατομμύρια γεύματα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, ενώ από την έναρξη του προγράμματος έχουν δωριστεί τρόφιμα αξίας άνω των 25 εκατομμυρίων ευρώ, αυξάνοντας διαρκώς τις δωρεές κοντόληκτων τροφίμων.
Το βραβείο αυτό στα Green Brand Awards 2024 δίνει περαιτέρω ώθηση στην εταιρεία να συνεχίσει με το ίδιο πάθος να στηρίζει προγράμματα με προσανατολισμό στην προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, κάνοντας το καλό για όλους.
ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.