Η Alphabet, μητρική της Google, ξεπέρασε τις προσδοκίες για τα έσοδα γ' τριμήνου, χάρη στη σταθερή ανάπτυξη του ψηφιακού διαφημιστικού σκέλους της και την αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες cloud της.
Τα έσοδα του τεχνολογικού «κολοσσού» αυξήθηκαν κατά 15% στα 88,27 δισ. δολάρια την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, έναντι των εκτιμήσεων των αναλυτών για κέρδη 86,30 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο 3% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και έκλεισε στο +1,8%. Η μετοχή έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 22% φέτος.
Παράλληλα, τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν στα 2,12 δολάρια έναντι εκτίμησης για 1,85 δολάρια ανά μετοχή.
Το ισχυρό τρίμηνο της Alphabet εγκαινιάζει μια μεγάλη εβδομάδα κερδών για τις Big Tech. Η Meta και η Microsoft θα ανακοινώσουν τα δικά τους αποτελέσματα την Τετάρτη και ακολουθούν η Apple και η Amazon την Πέμπτη.
Τα έσοδα του YouTube ξεπέρασαν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα. Οι πωλήσεις διαφημίσεων για την υπηρεσία ροής βίντεο αυξήθηκαν κατά 12% στα 8,92 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι πωλήσεις ψηφιακών διαφημίσεων - το μεγαλύτερο κομμάτι των συνολικών εσόδων της Alphabet - αυξήθηκαν στα 65,85 δισ. δολάρια από 59,65 δισ. δολάρια.
Τα έσοδα από την πλατφόρμα cloud της Google αυξήθηκαν κατά 35% στα 11,35 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 10,86 δισ. δολάρια.
Ο τομέας αυτός, αν και αποτελεί μικρό μέρος των εσόδων της Alphabet, αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς οι επιχειρήσεις διπλασιάζουν τις δαπάνες για το cloud, απαραίτητο για τις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης.