Google: Ενισχύει την καρτέλα Shopping με AI και εξατομικευμένη ροή συστάσεων
Shutterstock
Shutterstock
TechCrunch

Google: Ενισχύει την καρτέλα Shopping με AI και εξατομικευμένη ροή συστάσεων

Σε πιο εξατομικευμένη ροή συστάσεων στοχεύει η Google, προσθέτοντας στην καρτέλα Αγορές (Shopping) την Τεχνητή Νοημοσύνη. 

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε προσθέσει την εν λόγω λειτουργία στην Αναζήτηση το 2023.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Google, «θα χρησιμοποιείται Τεχνητή Νοημοσύνη για να βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν αγορές προϊόντων με βάση αυτό ακριβώς που αναζητούν». Επίσης, εγκαινίασε μια νέα τροφή με δυνατότητα κύλισης με εξατομικευμένα προϊόντα που μπορούν να αγοραστούν.

Τώρα, όταν αναζητάτε ένα προϊόν στη Google, η σελίδα αποτελεσμάτων θα περιλαμβάνει μια σύντομη ενημέρωση AI με πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά τις αγορές. Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε ένα «ανδρικό χειμερινό μπουφάν για το Σιάτλ», θα δείτε μια περίληψη με πράγματα που η Google πιστεύει ότι πρέπει να γνωρίζετε, πριν αγοράσετε ένα νέο μπουφάν για το συγκεκριμένο κλίμα.

Το brief AI είναι παρόμοιο με το Overview AI στην Αναζήτηση, τα οποία εμφανίζουν ένα στιγμιότυπο πληροφοριών στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων. Το λανσάρισμα των AI Overviews ήταν δύσκολο, αφού η λειτουργία παρείχε λανθασμένες και μερικές φορές επικίνδυνες πληροφορίες στους χρήστες (για παράδειγμα, η λειτουργία είπε στους χρήστες να βάλουν κόλλα στην πίτσα).

Με τα νέα AI Shopping briefs, η Google αναγνωρίζει ότι η πειραματική λειτουργία μπορεί να μην είναι πάντα σωστή. Πέρα από τα AI briefs, η Google χρησιμοποιεί AI για να σας εμφανίζει σχετικά προϊόντα για να επιταχύνει την αναζήτησή σας. Κάθε προϊόν που θα σας προτείνει, θα περιλαμβάνει μια σύντομη περιγραφή του γιατί μπορεί να σας ταιριάζει.

Αν θέλετε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φίλτρα για να δείτε πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα, όπως η αναζήτηση για κάτι σε ένα συγκεκριμένο μέγεθος ή για μπουφάν που είναι διαθέσιμα σε απόθεμα κοντά σας. Η Google χρησιμοποιεί τη νέα εξατομικευμένη ροή αγορών για να εμφανίζει προϊόντα και βίντεο με βάση τις προτιμήσεις σας.

Σύμφωνα με το TechCrunch, η Google λέει ότι συνδύασε τα 45 δισεκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων στο Google Shopping Graph με μοντέλα Gemini για να μεταμορφώσει την καρτέλα Shopping. Τα νέα χαρακτηριστικά θα κυκλοφορήσουν στις ΗΠΑ τις επόμενες εβδομάδες.