Απολλώνιον: To business plan για να διατηρήσει την κερδοφορία

Απολλώνιον: To business plan για να διατηρήσει την κερδοφορία

Το Απολλώνιον, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες αλυσίδες αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα, πέτυχε ανάπτυξη της τάξεως του 13% κατά την προηγούμενη χρονιά. Η εταιρεία κατάφερε να επιστρέψει σε κερδοφορία, μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2022, σημειώνοντας σημαντική βελτίωση στα οικονομικά της αποτελέσματα.

Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 17%, χάρη σε μια σειρά στρατηγικών κινήσεων, όπως η σταθεροποίηση των τιμών των πρώτων υλών και η πιο αποτελεσματική διαχείριση του ενεργειακού κόστους. Οι συγκεκριμένοι παράγοντες συνέβαλαν στη βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της εταιρείας.

Αισιοδοξία για το 2024

Η διοίκηση του Απολλώνιον είναι αισιόδοξη για το 2024, προβλέποντας πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 26 εκατ. ευρώ, ποσό που δείχνει την αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της αλυσίδας.

Η εταιρεία, υπό τη διοίκηση του Ομίλου Καραμολέγκου, επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της. Ο στόχος είναι να ενισχυθεί τόσο ο κύκλος εργασιών όσο και η κερδοφορία, ενώ παράλληλα επιδιώκει τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγωγής και της λειτουργίας των καταστημάτων.

Σήμερα, το Απολλώνιον διαθέτει 10 ιδιόκτητα καταστήματα, με το πιο πρόσφατο να βρίσκεται στη Μαρίνα Φλοίσβου στο Παλαιό Φάληρο. Τα υπόλοιπα καταστήματα βρίσκονται σε περιοχές όπως ο Χολαργός, τα Γλυκά Νερά, το Χαλάνδρι και το Κέντρο της Αθήνας. Επιπλέον, λειτουργεί 17 καταστήματα μέσω franchise σε περιοχές όπως η Αργυρούπολη, η Κηφισιά, το Μαρούσι, το Λαγονήσι, η Παλλήνη και το Ψυχικό.

Η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στην αύξηση του μεριδίου της στην αγορά μέσω της δημιουργίας νέων καταστημάτων, της βελτίωσης της παραγωγικής απόδοσης και της προώθησης των προϊόντων της. Με την ισχυρή βάση που έχει χτίσει, το Απολλώνιον δείχνει αποφασισμένο να συνεχίσει την ανοδική του πορεία, διατηρώντας την ποιότητα των προϊόντων του και ενισχύοντας το δίκτυο πωλήσεών του σε κομβικά σημεία.

H εταιρεία ασχολείται, επίσης, και με τη χονδρική πώληση ή “FOOD SERVICE”, προμηθεύοντας με τα προϊόντα της ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων όπως εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφέ, αεροπορικές εταιρείες, κυλικεία νοσοκομείων, πανεπιστημίων, εργοστασίων, σχολείων, επιχειρήσεων κ.λ.π.