Βουτιά της τάξης του 50% κατέγραψε η τιμή της μετοχής της Tupperware τη Δευτέρα, μετά από μια ζοφερή προειδοποίηση για το μέλλον της εταιρείας.
Ο κατασκευαστής των γνωστών δοχείων δήλωσε προς τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές, ότι υπάρχουν «σημαντικές αμφιβολίες σχετικά με την ικανότητα της εταιρείας να συνεχίσει τις δραστηριότητες της» και ότι εργάζεται με χρηματοοικονομικούς συμβούλους ώστε να βρει χρηματοδότηση για να ...παραμείνει στη ζωή.
Η Tupperware δήλωσε ότι δεν έχει επαρκή μετρητά για να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητές της εάν δεν εξασφαλίσει πρόσθετα κεφάλαια. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία διερευνά το ενδεχόμενο απολύσεων και εξετάζει το χαρτοφυλάκιο ακινήτων της στην προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων.
«Η εταιρεία κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να μετριάσει τις επιπτώσεις των πρόσφατων γεγονότων και αναλαμβάνουμε άμεση δράση για την αναζήτηση πρόσθετης χρηματοδότησης και την αντιμετώπιση της χρηματοοικονομικής μας θέσης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Miguel Fernandez.
Η... έξοδος από την Ελλάδα
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Μαρτίου η διεύθυνση του εργοστασίου της Tupperware στη Θήβα, το οποίο λειτουργεί από την δεκαετία του ’70, ανακοίνωσε στο προσωπικό της ότι αποφασίσθηκε το κλείσιμο της συγκεκριμένης παραγωγικής μονάδας.
Η πολυεθνική διατηρεί μονάδες σε διάφορες χώρες (όπως στην Πορτογαλία και το Βέλγιο), οι οποίες θα συνεχίσουν να λειτουργούν.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργοστάσιο της Ελλάδας είναι ένα από τα τέσσερα που διαθέτει στην Ευρώπη με υπερσύγχρονες μηχανές και άρτια εξειδικευμένο προσωπικό.
Η Tupperware Hellas, η οποία ελέγχει το εργοστάσιο στη Θήβα, ανήκει κατά 100% στην Tupperware Nederland BV, που εδρεύει στην Ολλανδία. Η μητρική εταιρεία ιδρύθηκε μετά τον πόλεμο το 1946 στη Μασαχουσέτη από τον Earl Silas Tupper.
Η.. έξοδος από το ταμπλό
Σημειώνεται ότι η μετοχή έχει υποχωρήσει κατά 90% τον τελευταίο χρόνο, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο είχε εκδώσει εκ νέου προειδοποίηση για τη "συνέχιση της δραστηριότητας".
Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης προειδοποίησε ότι η μετοχή της Tupperware κινδυνεύει να διαγραφεί από το ταμπλό επειδή δεν υπέβαλε την απαιτούμενη ετήσια έκθεση.
Όλα αυτά, παρά τις προσπάθειες της εταιρείας να αλλάξει την εικόνα της και να προσελκύσει νεότερους πελάτες ενώ μόλις πέρυσι προχώρησε σε συμφωνία με την Target για να πουλήσει τα προϊόντα της.