Το 2016, τα Bread Factory έκαναν το πρώτο τους βήμα στο Μοσχάτο, με στόχο τη δημιουργία ενός πολυχώρου εστίασης το οποίο θα λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα.
Η κεντρική ιδέα πίσω από το εγχείρημα ήταν να δημιουργηθεί ένα σημείο που συνδυάζει αρτοποιείο, ζαχαροπλαστείο, παγωτατζίδικο, καφέ, εστιατόριο και κατάστημα delicatessen, με όλα τα προϊόντα να παρασκευάζονται στις εγκαταστάσεις των καταστημάτων. Μέσα σε οκτώ χρόνια, η αλυσίδα έχει αναπτυχθεί, ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται.
Αυτή τη στιγμή, η αλυσίδα αριθμεί 10 ιδιόκτητα καταστήματα – 9 στην Αθήνα και 1 στη Λάρισα – ενώ σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Παναγιώτη Δημητρόπουλο, σύντομα θα επεκταθεί στο παραλιακό μέτωπο της Αττικής.
Έρχεται το 11ο κατάστημα στη Γλυφάδα
Σύμφωνα με πληροφορίες, το 11ο κατάστημα της αλυσίδας θα ανοίξει μέσα στο 2025 στη Γλυφάδα και συγκεκριμένα είναι πολύ κοντά σε συμφωνία για το κτίριο που στέγαζε το παλιό σούπερ μάρκετ «Μπαλάσκα».
Ο κ. Δημητρόπουλος, αναφερόμενος στις δυσκολίες όσον αφορά την αναζήτηση ακινήτων, ανέφερε πως αυτές έχουν να κάνουν με την έκταση που αναζητούν για ενοικίαση, αφού κατά κανόνα ψάχνουν για μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορούν να φιλοξενούν τους σχεδόν 4.000 κωδικούς.
«Έχουμε συγκεκριμένες προϋποθέσεις που ζητούμε, επειδή είμαστε πολυχώροι εστίασης. Έχουμε κάποια κενά ακόμα στην Αθήνα και προσπαθούμε να βρούμε τα κατάλληλα κτίρια για να μπορούμε να στεγαστούμε. Στα νότια δεν έχουμε ακόμα καταλήξει στο ακίνητο, αλλά ειμαστε κοντά».
Η προσέλευση των πελατών στα καταστήματα έχει αυξηθεί από 2.000 σε 2.300 άτομα ημερησίως, αν και η μέση δαπάνη ανά πελάτη παραμένει σταθερή.
«Προτεραιότητά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων στην Αθήνα και σταδιακά να επεκταθούμε και σε άλλες πόλης της Ελλάδας. Πάντα είμαστε ανοιχτοί σε νέες επενδύσεις, αλλά ως πολυχώροι, έχουμε συγκεκριμένες προϋποθέσεις βάσει των οποίων θα αποφασίσουμε να τοποθετηθούμε κάπου επιχειρηματικά στον κλάδο της εστίασης. Δεν έχουμε καταλήξει ακόμα στο ακίνητο. Μόλις το κάνουμε, η υλοποίηση του project θα είναι άμεση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητρόπουλος.
Όσον αφορά το 2024, «η χρονιά ολοκληρώθηκε ικανοποιητικά. Παρότι έχουν ακριβύνει τα πάντα, εμείς προσπαθούμε να ενσωματώσουμε τις αυξήσεις, χωρίς να αλλοιώσουμε την ποιότητά μας, σε τιμές προσεγγίσιμες για όλους. Έχει γίνει ελάχιστη ανατίμηση της τάξης του 5% – 7% σε ορισμένα προϊόντα, όταν η τιμή των πρώτων υλών έχει ανέβει 30% - 40%. Και αυτό έγινε πρόσφατα».