«Δοκίμασες; Κόλλησες!»: Στον αέρα η νέα καμπάνια για τα Green αναψυκτικά

«Δοκίμασες; Κόλλησες!»: Στον αέρα η νέα καμπάνια για τα Green αναψυκτικά

Το καλοκαίρι πλησιάζει και τα Green αναψυκτικά μας δίνουν πολλούς και διαφορετικούς λόγους για να τα δοκιμάσουμε. Με μια νέα, φρέσκια και καλοκαιρινή καμπάνια, οι γεύσεις των Green αναψυκτικών (Πορτοκαλάδα, Λεμονάδα, Βυσσινάδα, Γκαζόζα) προσγειώνονται στην οθόνη μας, υπενθυμίζοντάς μας ότι δεν έχει σημασία η περίσταση αλλά η απόλαυση. Γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δοκιμάσεις Green Αναψυκτικά θα «κολλήσεις» με τη γεύση τους!

Τη νέα διαφημιστική καμπάνια, σε σκηνοθεσία του Daniel Bolda και παραγωγή της White Room, υπογράφει η TMRW Agency, που επιδιώκει να μας φέρει πιο κοντά στο καλοκαίρι και στην εκρηκτική εμπειρία των Green Αναψυκτικών. Με νεανική αισθητική, χιούμορ, χρώμα και ένα δυνατό μήνυμα, τα δυο νέα TVCs, μας καλούν να βουτήξουμε στην απόλαυση χωρίς ζάχαρη και να κολλήσουμε με τις μοναδικές γεύσεις.

Για κάθε περίσταση, τα Green Αναψυκτικά είναι εδώ για σένα. Θες να σπάσεις τον πάγο σε μια πρώτη γνωριμία στην παραλία; Χρειάζεσαι μια ανάσα δροσιάς στην ταράτσα του σπιτιού σου; Με έντονη καλοκαιρινή διάθεση, έρχονται για να σε «σώσουν» με την ακαταμάχητη γεύση τους και την αυθεντική, πρωτότυπη, φρουτένια και χωρίς ζάχαρη συνταγή τους.

Η Στεφανία Τσάπαλα, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της XHTOΣ δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την κυκλοφορία των δύο νέων TVCs , τα οποία αναδεικνύουν για ακόμα μια φόρα το statement μας: «Δοκίμασες; Κόλλησες! Η νέα καμπάνια των Green Αναψυκτικών μας βάζει σε καλοκαιρινό ρυθμό και μας χαρίζει αμέτρητους λόγους για να δοκιμάσουμε απολαυστικές γεύσεις χωρίς ζάχαρη.»

Πρόκειται για μια 360° νεανική καμπάνια που περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο δυνατό επικοινωνιακό πλάνο στην τηλεόραση, σε outdoor διαφημίσεις και στα δημοφιλή ψηφιακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok).

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα νέα TVCs στα ακόλουθα links: Παραλία & Ταράτσα