Χρονιά ορόσημο, για την ανάπτυξη του δικτύου της Coffee Berry σε Ελλάδα και εξωτερικό, χαρακτήρισε το 2024 ο ιδρυτής και CEO Χάρης Γρυπάρης, κατά την παρουσίαση της νέας πρότασης συνεργασίας franchise.
Η δυναμική παρουσία της εταιρείας στις διεθνείς αγορές σκοπεύει να επεκταθεί με νέο κατάστημα στο Μαρόκο μέσα στις επόμενες τρεις εβδομάδες, με τη διοίκηση να έχει ήδη αποφασίσει τους επόμενους προορισμούς, που θα δραστηριοποιηθεί εντός του 2025, με το Κουβέιτ και τη Ρουμανία να ακολουθούν.
Μέχρι σήμερα η εταιρεία αριθμεί 220 καταστήματα, από τα οποία 130 βρίσκονται στην Ελλάδα, 83 στην Κύπρο, 7 στην Αίγυπτο, 1 στο Ριάντ και 1 στη Στουτγάρδη. Στο στόχαστρο της Coffee Berry βρίσκονται η Μέση Ανατολή και οι βορειοαφρικανικές χώρες με την αγορά των ΗΠΑ να είναι στην κορυφή των προτιμήσεών της.
Επίσης, η αλυσίδα προχωρά στη διεύρυνση του δικτύου της και στην Ελλάδα, με 6 νέα καταστήματα στην Αττική και την Περιφέρεια έως το τέλος του 2024. Ταυτόχρονα, μέχρι το τέλος του 2025 θα ανοίξει νέα βιομηχανική μονάδα επεξεργασίας καφέ στο Κορωπί, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση του δικτύου εντός και εκτός Ελλάδος με την εταιρεία να προχωρά σε νέα επένδυση που αναμένεται να ξεπεράσει το ύψος των 10 εκατ. ευρώ.
Νέο μοντέλο franchise
Η Coffee Berry υιοθετεί ένα νέο, πιο ευέλικτο μοντέλο franchise, το οποίο προσφέρει υποστήριξη στους νέους συνεργάτες μέσω μακροχρόνιων συμφωνιών.
Η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της κερδοφορίας του δικτύου καταστημάτων της και στην επέκταση σε νέες αγορές. Για να το πετύχει αυτό, έχει προχωρήσει σε σημαντικές μειώσεις στις τιμές των προϊόντων της, απορροφώντας τις αυξήσεις στις πρώτες ύλες.
«Στόχος μας ήταν και παραμένει να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά, με τον τρόπο που επιθυμούμε να τα προσφέρουμε, βασιζόμενοι στο τρίπτυχο της ποιότητας του προϊόντος, της καλαισθησίας του καταστήματος και της καλής εξυπηρέτησης. Η νέα μας στρατηγική πρόταση περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται, όχι μόνο για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου μας, αλλά συνεισφέρει και στην ελληνική επιχειρηματικότητα με δικές μας επενδύσεις», υπογράμμισε ο κ. Γρυπάρης.
Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της εταιρείας, Νίκο Χατζηγεωργίου, η Coffee Berry υιοθετεί ένα νέο, ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο που όχι μόνο διευκολύνει τους νέους συνεργάτες στην είσοδό τους στον κλάδο, αλλά και τους υποστηρίζει καθόλη τη διάρκεια της επιχειρηματικής τους πορείας. Η αρχική επένδυση του συνεργάτη θα υποστηρίζεται από την εταιρεία μέσω μακροχρόνιων διακανονισμών, επιτρέποντας την αποπληρωμή της μέσω της λειτουργικής δραστηριότητας του καταστήματος.
Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο δεν περιορίζεται μόνο στη χρηματοοικονομική υποστήριξη. Η εταιρεία παρέχει στους συνεργάτες της ολοκληρωμένες υπηρεσίες καθοδήγησης, εκπαίδευσης και marketing. Από την αρχιτεκτονική σχεδίαση των καταστημάτων έως το merchandising και τις στρατηγικές προώθησης, η Coffee Berry θα παρέχει διαρκή υποστήριξη σε κάθε νέο κατάστημα. Οι συνεργάτες, αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό θα έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά προγράμματα, ενώ η εταιρεία θα παρακολουθεί καθημερινά τη λειτουργία των καταστημάτων.
Παράλληλα, όπως υπογράμμισε ο κ. Χατζηγεωργίου, η Coffee Berry συνεχίζει να απορροφά το 100% των αυξήσεων των πρώτων υλών, χωρίς να μεταφέρει τις αυξήσεις αυτές στους συνεργάτες ή τους καταναλωτές. Από τον Ιανουάριο του 2024 η εταιρεία προχώρησε σε ενίσχυση της μεικτής κερδοφορίας των συνεργατών της σε ποσοστό που υπερβαίνει το 6%, ενώ οι επενδύσεις της εταιρείας σε μειώσεις τιμών και στήριξη των συνεργατών της ξεπέρασαν τις 500.000 ευρώ.