Η εταιρεία αποδεικνύει καθημερινά, με πράξεις τη στήριξή της στην Ελληνίδα και στον Έλληνα καταναλωτή.
H Lidl Ελλάς προσφέρει κάθε μέρα στους πελάτες της απλότητα, εξοικονόμηση χρόνου και οικονομία. Αυτή είναι άλλωστε και η φιλοσοφία της, την οποία εφαρμόζει μέσα από το ιδιαίτερα μελετημένο και διαφορετικό επιχειρηματικό της μοντέλο.
Η νέα ευρηματική καμπάνια, την οποία μπορούν να παρακολουθήσουν από 8 Ιανουαρίου οι τηλεθεατές, ήρθε για να υπενθυμίσει ότι στα Lidl οι καταναλωτές μπορούν να γεμίζουν σταθερά τη σακούλα τους, χωρίς να αδειάζουν το πορτοφόλι τους, με αποδείξεις!
Η δημιουργική ιδέα προέκυψε από κάτι πολύ απλό: Μια σακούλα Lidl και την εμπειρία του να ψωνίζεις! Αυτός ο συνδυασμός φέρνει πάντα κέρδος, αφού κάθε φορά στο ταμείο ο καταναλωτής βλέπει με αποδείξεις, κυριολεκτικά, ότι η σακούλα του γεμίζει εύκολα και αποτελεσματικά! Έτσι, η σακούλα έρχεται να μας μιλήσει και να μας θυμίσει ότι μπορούμε να την κουβαλάμε, να την κρατάμε από το χέρι, να την γεμίζουμε, ακόμα και να τη μοιραζόμαστε με τον συνάνθρωπό μας, πάντα με τη βοήθεια της Lidl Ελλάς.
Γιατί στα Lidl μπαίνεις… και βγαίνεις πάντα κερδισμένος!
Απολαύστε την ταινία εδώ.