Καρούλιας: Σε αναζήτηση νέων συνεργασιών - Στόχος η επέκταση του portfolio

Καρούλιας: Σε αναζήτηση νέων συνεργασιών - Στόχος η επέκταση του portfolio

Επέκταση και ισχυροποίηση του χαρτοφυλακίου της, δυναμική παρουσία σε όλα τα κανάλια διανομής και βελτίωση των δεικτών κόστους και κερδοφορίας αποτελούν στρατηγικούς στόχους του business plan της εταιρείας οίνων και αλκοολούχων ποτών B.Σ. Καρούλιας, παραμένοντας σε συνεχή αναζήτηση νέων κερδοφόρων συνεργασιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία τονίζει πως η προσθήκη των προϊόντων της Κλιάφας, η εδραίωση της συνεργασίας με την Lipton / Ekaterra καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση των ετικετών Cortese (καφές) και OZ (αναψυκτικά), διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις για ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μη-αλκοολούχων ποτών.

Ταυτόχρονα, όσον αφορά την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών, ισχυροποιείται η συνεργασία με τις εταιρείας Remy Cointreau / Metaxa καθώς και με την SPI (Stoli), ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατηγορία του κρασιού, ενισχύοντας τις υπάρχουσες και αξιολογώντας τυχόν νέες συνεργασίες.

Επέκταση του portfolio και συνεργασία με τον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία

Η συνεργασία με τις εταιρείες ΚΛΙΑΦΑΣ Α.Ε. και ΔΟΥΜΠΙΑ Α.Ε., που ανήκουν στον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία, ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2023.

Η συγκεκριμένα συνεργασία αφορά τη διανομή στην Ελληνική αγορά των αναψυκτικών και χυμών της Οικογένειας ΚΛΙΑΦΑ και του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού ΔΟΥΜΠΙΑ, με την Καρούλια να σημειώνει πως τα εν λόγω προϊόντα «ενισχύουν το αποτύπωμα της εταιρείας μας τόσο στη Ζεστή Αγορά (Οργανωμένη Λιανική / Μικρή Λιανική) όσο και σε επιλεγμένα Κανάλια της Κρύας Αγοράς (Εστιατόρια, Ξενοδοχεία, κ.α.) διευρύνοντας παράλληλα τη συνολική γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων στους πελάτες μας».

Αύξηση τζίρου με πιέσεις στην κερδοφορία

Αυξημένο τζίρο για τη χρήση 2023-2024 (01/04/2023-31/03/2024) κατέγραψε η εταιρεία B.Σ. Καρούλιας παρουσίασε αυξημένο, ωστόσο, αντιμετώπισε σημαντικές πιέσεις στην κερδοφορία της.

Οι πιέσεις στην κερδοφορία της εταιρείας αποδίδονται σε αύξηση των λειτουργικών εξόδων, κυρίως λόγω της ανόδου των εξόδων διάθεσης και των χρηματοοικονομικών επιβαρύνσεων, ενώ η αύξηση του τζίρου και των μικτών κερδών δεν ήταν αρκετή για να αντισταθμίσει την αύξηση αυτών των δαπανών

Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας (χωρίς τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης) διαμορφώθηκαν σε 92,29 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,26% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, όπου οι πωλήσεις είχαν φτάσει τα 85,2 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 28,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 17,29% σε σύγκριση με τα 24,3 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς. Όσον αφορά τα EBITDA, αυτά διαμορφώθηκαν σε 6,69 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 5,4% σε σχέση με τα 6,3 εκατ. ευρώ του 2022.

Αντιστρόφως, τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν σημαντική μείωση της τάξης του 33,4%, φτάνοντας τα 3 εκατ. ευρώ από 4,6 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ ακόμη πιο έντονη ήταν η πτώση στα καθαρά κέρδη, τα οποία μειώθηκαν κατά 43,5% και ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ από 4,2 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.

Σημαντική αύξηση καταγράφηκε επίσης στα έξοδα διοίκησης, τα οποία ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 25,13%. Παράλληλα, τα έξοδα διάθεσης ξεπέρασαν τα 23,7 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 7,96%, ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 30,82%, φτάνοντας τα 2 εκατ. ευρώ.