KRIVEK: Από το κρεοπωλείο των 27 τετραγωνικών σε τζίρο 50 εκατ. ευρώ

KRIVEK: Από το κρεοπωλείο των 27 τετραγωνικών σε τζίρο 50 εκατ. ευρώ

Τζίρο ύψους 50 εκατ. ευρώ αναμένεται να καταγράψει η KRIVEK, σύμφωνα με τον ιδρυτή και πρόεδρό της Γιάννη Φασούλα, με τα 40 εκατ. εξ αυτών να αναμένεται να προέλθουν από το κανάλι της Horeca, τα 3,5 εκατ. από τη συνεργασία της με την αλυσίδα του ομίλου Ahold Delhaize, και τα υπόλοιπα από τη μικρή λιανική. 

Με περισσότερα από 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η εταιρεία δραστηριοποιείται στην παραγωγή κρέατος και θαλασσινών, καθώς και στην εμπορία και διανομή τροφίμων σε όλα τα δίκτυα Ελλάδας και εξωτερικού.

«Πέρυσι είχαμε κύκλο εργασιών 48,5 εκατ. ευρώ και φέτος αναμένουμε να φτάσει στα 50 εκατ. ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φασουλάς.

Οι επενδύσεις και το business plan

Σε σύγχρονες υποδομές, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, συνεχίζει να επενδύει σταθερά η εταιρεία.

Όπως ανέφεραν σε πρόσφατη συνάντηση με δημοσιογράφους, ο Γιάννης Φασουλάς και ο γιος του και managing director της εταιρείας Γιώργος, οι προτεραιότητες της KRIVEK για το άμεσο μέλλον είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους, η βελτιστοποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, η ενίσχυση της απόδοσης και της κερδοφορίας.

Ένα από τα πιο πρόσφατα και εντυπωσιακά παραδείγματα αυτών των επενδύσεων είναι η υπερσύγχρονη μονάδα αποθήκευσης και κατάψυξης που δημιούργησε στη Χερσόνησο Κρήτης. 

Η εγκατάσταση αυτή, με έκταση 7.000 τετραγωνικών μέτρων και δυναμικότητα 2.500 παλετοθέσεων κατάψυξης, ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στον τομέα της αποθήκευσης και της διαχείρισης κρέατος και ψαριών. 

Η συνολική επένδυση για την κατασκευή της ανήλθε σε 5,2 εκατ. ευρώ, προσφέροντας στην εταιρεία τη δυνατότητα να αυξήσει σημαντικά την ικανότητά της στην καθετοποίηση της παραγωγής και στη βελτίωση της διανομής των προϊόντων της σε ολόκληρη την ελληνική αγορά.

Η στρατηγική συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Κομβικό στοιχείο για την ανάπτυξη της KRIVEK αποτελεί η στρατηγική των συνεργασιών της, ιδίως με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Μία από τις πιο σημαντικές είναι αυτή με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με την οποία η εταιρεία έχει αποκλειστική συνεργασία από το 2009.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η KRIVEK προμηθεύει την ΑΒ με νωπά και κατεψυγμένα κρέατα, καθώς και ψάρια, διασφαλίζοντας σταθερή ροή εσόδων και ενίσχυση του κύκλου εργασιών της. 

Ο ετήσιος τζίρος από την ΑΒ Βασιλόπουλος ανέρχεται σε 3,5 εκατομμύρια ευρώ, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην οικονομική ευρωστία και ανάπτυξη της εταιρείας.

Παράλληλα με τις υποδομές και τις συνεργασίες, η KRIVEK επενδύει και στην καινοτομία. Μία από τις πιο αξιοσημείωτες πρωτοβουλίες της είναι η ανάπτυξη μιας νέας σειράς προϊόντων φυτικής προέλευσης, με την επωνυμία «Cambo Farm». 

Αυτή η σειρά κρεατοσκευασμάτων φυτικής προέλευσης έχει ήδη βρει τη θέση της στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις και προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις για τους καταναλωτές που επιθυμούν να μειώσουν την κατανάλωση κρέατος. Η νέα αυτή κατεύθυνση υποδεικνύει την ικανότητα της KRIVEK να προσαρμόζεται στις αλλαγές της αγοράς, να εισάγει καινοτομίες και να αναπτύσσει προϊόντα που ικανοποιούν τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η KRIVEK συνεχίζει τις επενδύσεις σε νέες υποδομές και προωθεί τη διεύρυνση των συνεργασιών της, ενώ παράλληλα αναζητά ευκαιρίες επέκτασης σε νέες αγορές, τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. 

Η στρατηγική αυτή στοχεύει όχι μόνο στην αύξηση των πωλήσεων αλλά και στην ανάδειξη της ελληνικής κτηνοτροφίας και παραγωγής σε διεθνές επίπεδο. Η εταιρεία επιδιώκει να αναδείξει την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων και να συμβάλει στην προώθηση του ελληνικού κρέατος ως ανταγωνιστικού και αξιόπιστου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το success story από το μικρό κρεοπωλείο των 27 τετραγωνικών

«Ο πατέρας μου ήταν κτηνοτρόφος και η μητέρα μου είχε ένα μικρό μπακάλικο όπου πουλούσε τυροκομικά προϊόντα. Εγώ όμως, από μικρός, είχα στο μυαλό μου κάτι διαφορετικό. Ήθελα να γίνω κρεοπώλης», αφηγείται ο κ. Φασουλάς, θυμίζοντας πώς ξεκίνησε η πορεία του στον τομέα του κρέατος.

Και συμπληρώνει: «Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα το 1985, όταν άνοιξα το πρώτο μου κρεοπωλείο στη Χερσόνησο Ηρακλείου, σε έναν μικρό χώρο μόλις 27 τετραγωνικών μέτρων». Από εκείνο το σημείο και έπειτα, η επιχειρηματική του δραστηριότητα άρχισε να εξελίσσεται ραγδαία.

Το 1995, δέκα χρόνια μετά την έναρξη του πρώτου κρεοπωλείου, ιδρύθηκε η KRIVEK, με κύρια εστίαση στο κρέας. Αργότερα, η εταιρεία διεύρυνε τις δραστηριότητές της και στον τομέα του ψαριού, δείχνοντας την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις ανάγκες της αγοράς και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Η ανάπτυξη της KRIVEK συνεχίστηκε με γοργούς ρυθμούς. Το 2011, λειτούργησε το πρώτο υποκατάστημα της εταιρείας στη Βιομηχανική Ζώνη Ηρακλείου, ανοίγοντας νέους ορίζοντες. Ακολούθησαν και άλλα υποκαταστήματα, πρώτα στη Ρόδο το 2013, μετά στην Αθήνα το 2016, και αργότερα στην Κω το 2019. Αυτή η γεωγραφική επέκταση ενίσχυσε την παρουσία της εταιρείας σε στρατηγικά σημεία της Ελλάδας.

Επιπλέον, η KRIVEK διαθέτει δύο καταστήματα cash & carry, ένα στη Χερσόνησο και ένα στα Μάλια, διευρύνοντας τις δυνατότητες άμεσης διάθεσης των προϊόντων της. Σήμερα, τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται όχι μόνο στην εγχώρια αγορά, αλλά και στο εξωτερικό, αναδεικνύοντας τη δυναμική της στον κλάδο των τροφίμων.

Η εταιρεία έχει επίσης αυξήσει σημαντικά το προσωπικό της, με 180 υπαλλήλους να εργάζονται σήμερα στην KRIVEK. Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από 50 ιδιόκτητα φορτηγά, διασφαλίζοντας τη γρήγορη και αξιόπιστη διανομή των προϊόντων της σε όλη τη χώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως το 2023, η εταιρεία προχώρησε σε μια κίνηση ιδιαίτερα σημαντική για τους εργαζόμενούς της, αυξάνοντας τις απολαβές τους κατά 15%.