Ο πρόεδρος της Microsoft, Μπραντ Σμιθ, δήλωσε την Τρίτη ότι ο αμερικανικός κολοσσός λογισμικού συμφώνησε σε δεκαετή συμφωνία αδειοδότησης που θα φέρει τα παιχνίδια της Activision στην πλατφόρμα παιχνιδιών της Nvidia.
Η ανακοίνωση αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της Microsoft να πείσει τις ρυθμιστικές αρχές, ιδίως στην Ευρώπη, ότι το σχέδιό της να εξαγοράσει την εταιρεία κατασκευής βιντεοπαιχνιδιών Activision δεν θα πρέπει να εμποδιστεί λόγω αντιμονοπωλιακών ανησυχιών.
Ο Σμιθ δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι είναι πλέον πιο αισιόδοξος για την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Activision μετά τη συμφωνία αδειοδότησης της Nvidia, καθώς και ότι αναμένει παρόμοια συμφωνία με τη Nintendo.
Ο Σμιθ δήλωσε επίσης ότι η Nvidia υποστηρίζει την προσφορά της κατασκευάστριας εταιρείας Xbox για την αγορά της Activision, η οποία έχει τεθεί υπό τον έλεγχο των αντιμονοπωλιακών ρυθμιστικών αρχών στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη.
Προειδοποίηση στην Ευρώπη, «μπλόκο» στις ΗΠΑ
Ευρωπαίοι αξιωματούχοι απηύθυναν προειδοποίηση στη Microsoft σχετικά με τη συμφωνία νωρίτερα αυτό το μήνα, ενώ η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ ζήτησε από δικαστή να μπλοκάρει τη συμφωνία.
Η Nvidia ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι έχει συνάψει συμφωνία δέκα ετών με τη Microsoft για να ξεκινήσει αμέσως τις εργασίες για την ενσωμάτωση των παιχνιδιών Xbox στην υπηρεσία παιχνιδιών συνεχούς ροής GeForce Now, η οποία έχει 25 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 100 χώρες.
Ο Σμιθ δήλωσε ότι ελπίζει πως η ανταγωνίστρια Sony Group θα εξετάσει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε αντίστοιχη συμφωνία με τη Nvidia.
Η Sony πρωτοστάτησε στις αντιδράσεις ως προς τη συμφωνία Microsoft-Activision, λέγοντας πέρυσι ότι ήταν «κακή για τον ανταγωνισμό, κακή για τη βιομηχανία παιχνιδιών και κακή για τους ίδιους τους παίκτες».
Εκτός από τη Sony και τη Nvidia, εταιρείες όπως η Google της Alphabet είχαν εκφράσει επίσης ανησυχίες σχετικά με τη συμφωνία.
Η Microsoft έχει δεσμευτεί να διατηρήσει το "Call of Duty" στο PlayStation της Sony. Η δημοτικότητά του είναι αμείωτη σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του, με την τελευταία έκδοση να επιτυγχάνει πωλήσεις 1 δισ. δολ. τις πρώτες δέκα μέρες του Οκτωβρίου.
Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι η συμφωνία θα τη βοηθήσει να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Tencent και η Sony.