Νέες μεθόδους και πρακτικές που στοχεύουν στην ανάδειξη των προϊόντων και ταυτόχρονα αναβαθμίζουν την αγοράστική εμπειρία παρουσιάστηκαν από εξειδικευμενα στελέχη του ομίλου Intrafashion στην πρόσφατη σειρά workshops. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, έμφαση δόθηκε στην σημαντική λειτουργία του Visual Merchandising και άλλων καινοτόμων διαδικασιών.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της ανάπτυξης και βελτιστοποίησης του δικτύου καταστημάτων του Ομίλου δεκάδες στελέχη λιανικής από όλη την Ελλάδα συγκεντρώθηκαν σε μια άρτια οργανωμένη συνάντηση που περιλάμβανε αναλύσεις, παρουσιάσεις, εκπαιδεύσεις αλλά και διαδραστικές ενότητες προαγωγής διαλόγου και νέων ιδεών που ενίσχυσαν την ομαδικότητα και την πρωτοβουλία.
Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrafashion κ. Δημήτρης Ματεμτζής οι συναντήσεις και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες είναι απαραίτητες για την κατανόηση και ικανοποίηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων καταναλωτικών επιθυμιών και αναγκών.