Σε 515 εκατ.ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Public Group για τη χρήση 2023, ενώ τα EBITDA κατέγραψαν σημαντική άνοδο και διαμορφώθηκαν σε 20 εκατ.ευρώ, έναντι 2 εκατ.ευρώ του 2021 και 5 εκατ.ευρώ το 2022. Παράλληλα, για τη χρήση 2024 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να κλείσει στα ίδια επίπεδα με τα λειτουργικά αποτελέσματα να υπερβαίνουν τα 25 εκατ.ευρώ και θετικό cashflow.
Αυτά επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του Public Group κ. Ρόμπυ Μπουρλάς κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, αναφερόμενος στην πορεία του ομίλου μετά την ενοποίησή του με την Media Markt και τον μετασχηματισμό του, ενώ παράλληλα έκανε λόγο και για το επενδυτικό πλάνο, το οποίο ανέρχεται σε 10 εκατ.ευρώ ετησίως, για την επόμενη τριετία και αφορά επεκτάσεις και λειτουργία νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο.
Όπως είπε ο κ. Μπουλάς, στόχος του Public Group είναι να αυξήσει τον αριθμό των καταστημάτων κατά 10 ως το τέλος της τριετίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο νέο κατάστημα Public στο Ελληνικό, στο mall της Βουλιαγμένης. Πρόκειται για ένα τριώροφο κατάστημα. Στον πρώτο θα διατίθενται λευκές οικιακές συσκευές, στον δέυτερο είδη τεχνολογίας και στον τρίτο προϊόντα πολιτισμού (βιβλία, μουσική κλπ). Το νέο κατάστημα εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει ως το 2026 και η επένδυση αυτή περιλαμβάνεται στον συνολικό επενδυτικό προϋπολογισμό της τριετίας.
Σε ό,τι αφορά τις ψηφιακές πωλήσεις, έφθασαν το 30% του συνολικού τζίρου, με το μερίδιο των οικιακών συσκευών να υπερβαίνει το 27% του συνολικού τζίρου
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις του 2023, ο κ. Μπουρλάς ανέφερε: «Παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη. Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».
Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr.
Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, ”Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.
Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα 30 εκατ.ευρώ.
Για το 2024, τα Public στοχεύουν στη δημιουργία καινούργιων καταστημάτων «Public + home», την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.