Η εταιρία αθλητικού εξοπλισμού Adidas είδε τις πωλήσεις της στην Κίνα να καταγράφουν βουτιά 85% σε ετήσια βάση από τα τέλη Ιανουαρίου, λόγω του νέου κορονοϊού, όπως ανακοίνωσε σήμερα.
Η επιδημία του Covid-19 είχε ως αποτέλεσμα να κλείσουν ένας «σημαντικός» αριθμός καταστημάτων, είτε που ανήκουν στον ίδιο τον όμιλο είτε σε εταίρους, από τα τέλη Ιανουαρίου, όπως ανέφερε ο όμιλος σε ανακοίνωση.
Εκπρόσωπος της Adidas δήλωσε ότι δεν βιώνει «σημαντικές επιπτώσεις» σε άλλες ασιατικές αγορές, ειδικότερα στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, αλλά πρόσθεσε ότι θα είναι καλύτερα σε θέση να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της επιδημίας στην τρέχουσα χρήση όταν ανακοινώσει τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2019.
«Καθώς η κατάσταση συνεχίζει να εξελίσσεται σε καθημερινή βάση, το μέγεθος των συνολικών επιπτώσεων στην επιχείρησή μας για ολόκληρο το έτος 2020 δεν μπορεί να ποσοτικοποιηθεί αξιόπιστα σε αυτό το χρονικό σημείο», ανέφερε.
Η «βασική προτεραιότητα» αυτή τη στιγμή είναι να «διασφαλίσουμε την προσωπική και οικονομική» ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους, το οποίο γίνεται «σε στενή συνεργασία με τις κινεζικές αρχές», σύμφωνα με την ανακοίνωση. Η Adidas διαθέτει στην Κίνα 500 καταστήματα τα οποία λειτουργεί η ίδια και ένα δίκτυο franchise περίπου 11.500 καταστημάτων.
Επίσης και η γερμανική εταιρεία Puma ανακοίνωσε και εκείνη σήμερα ότι οι επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Κίνα «επηρεάστηκαν σοβαρά από τα μέτρα ασφάλειας και τους κυβερνητικούς περιορισμούς». «Πάνω από τα μισά από τα δικά μας καταστήματα λιανικής πώλησης και αυτά των συνεργατών μας είναι προσωρινά κλειστά λόγω της αποφάσεων των τοπικών αρχών», ανέφερε η εταιρία στο περιθώριο της ανακοίνωσης των ετήσιων αποτελεσμάτων της.
Άλλες αγορές, κυρίως στην Ασία, πλήττονται από «την απουσία Κινέζων τουριστών», πρόσθεσε η Puma, που δεν είναι σε θέση αυτή τη στιγμή να προβλέψει «τον ακριβή αντίκτυπο» του ιού στις δραστηριότητές της.