Τη συνδικαλιστική ιδιότητα του Θύμιου Λυμπεροπούλου επικαλέστηκε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, προκειμένου να δικαιολογήσει όσα έχει πει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κατά της Beat.
Ειδικότερα, όπως μετέδωσε το dikastiko.gr, ο κ. Σπίρτζης κατέθεσε σήμερα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθήνας, στη συζήτηση για την αγωγή σε βάρος του προέδρου του ΣΑΤΑ, από την Beat.
H τελευταία, ζητά αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση, καθώς όπως υποστηρίζει, ο Θ. Λυμπερόπουλος προχώρησε σε «προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον».
Η κατάθεση του υπουργού Μεταφορών
Ο Χρήστος Σπίρτζης κατέθεσε πως ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «έχει καθήκον να υπερασπιστεί τον κλάδο» ενώ μίλησε για «νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου» που υπήρχε πριν το νόμο 4530/2018, αλλά και στις ανώνυμες καταγγελίες που έχει δεχθεί στο υπουργείο Μεταφορών.
«Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου τον Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας. Καταγγέλθηκε πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα» κατέθεσε. Ωστόσο, δεν ήταν σε θέση να πει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι για αυτές τις καταγγελίες.
Beat: Η εταιρία επλήγη οικονομικά
Η οικονομική διευθύντρια της Beat από την πλευρά της, χαρακτήρισε αναληθή τα δημοσιεύματα του Θ. Λυμπεροπούλου που ανάμεσα σε άλλα, έκανε λόγο για φοροδιαφυγή της εταιρίας. Συγκεκριμένα, η μάρτυρας κατέθεσε ότι η εταιρία επλήγη οικονομικά, αφού μετά τον Σεπτέμβριο του 2017 δεν υπήρξε η αναμενόμενη αύξηση. «Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως η πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ» τόνισε.