Αύξηση κερδών της τάξης του 11% ανακοίνωσε η Facebook για το γ'' τρίμηνο, παρά τα αυξημένα έξοδα. Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 41% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, από 3,2 δις δολάρια στα 4,5 δισ., καθώς η συνολική διαφημιστική δαπάνη στα κοινωνικά δίκτυα ενισχύθηκε.
Ιδιαίτερη ώθηση στα μεγέθη της Facebook έδωσαν οι διαφημίσεις σε μορφή βίντεο.
Η μετοχή της Facebook αυξήθηκε κατά 3,8% στα 107,94 δολάρια στην μετά-ώρες διαπραγμάτευσης (in after-hours trading).
«Είχαμε ένα καλό τρίμηνο και καταφέραμε πολλά πράγματα», δήλωσε ο Mark Zuckerberg, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης στο χρηματιστήριο εταιρείας του δικτύου, οι μετοχές του οποίου κινήθηκαν ανοδικά μετά τις ανακοινώσεις.
Στο τρίτο τρίμηνο, το Facebook διευκόλυνε τις εταιρείες στα να αγοράζουν διαφημίσεις στο Instagram βοηθώντας τον να φθάσει 400 εκατομμύρια χρήστες. Ο αναλυτής της Evercore ISI, Ken Sena υπολογίζει ότι μέχρι το τέταρτο τρίμηνο, το Instagram θα μπορούσε να συμβάλει μέχρι και 300 εκατομμύρια δολάρια, ή το 5% των εσόδων του Facebook.
Το Facebook εκτιμάται ότι θα επιχειρήσει να βγάλει περισσότερα έσοδα από την προσέλκυση διαφημίσεων στο Instagram και στο Whatsapp.
Για το τρίτο τρίμηνο, το Facebook ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 896 εκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκρισή με τα 806 εκατομμύρια δολάρια πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές αναμένουν ότι το Facebook να έχει στο τρίτο τρίμηνο καθαρά κέρδη 776,5 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του S & P Capital IQ.
Εξαιρουμένων κάποιων δαπανών, το Facebook ανακοίνωσε κέρδη ύψους 57 σεντς ανά μετοχή, πάνω από τα 52 σεντς ανά μετοχή που είχαν προβλέψει οι αναλυτές της Wall Street.
Το λειτουργικό περιθώριο του Facebook υποχώρησε από 57% στο 54%.
Το Facebook ανακοίνωσε ότι ο αριθμός των ενεργών μηνιαίων χρηστών του έφθασε τα 1,55 δισεκατομμύρια κατά το τρίμηνο του 2015, εμφανίζοντας αύξηση 14% σε σχέση με πριν από ένα έτος. Κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου το Facebook κέρδισε 60 εκατομμύρια νέους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.