Το Instagram αποκτά λειτουργία πληρωμής που θα επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν από μικρές επιχειρήσεις μέσω «απευθείας μηνυμάτων», ανακοίνωσε τη Δευτέρα η μητρική εταιρεία Meta Platforms.
Οι χρήστες της εφαρμογής θα πρέπει να στείλουν μήνυμα στην επιχείρηση, να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές εάν απαιτείται και έπειτα να προχωρήσουν την παραγγελία στην ίδια συνομιλία, εξηγεί η εταιρεία.
Θα μπορούν επίσης να παρακολουθούν την παραγγελία και να κάνουν στην επιχείρηση τυχόν περαιτέρω ερωτήσεις από το ίδιο νήμα συνομιλίας.
Η δυνατότητα προωθεί την ώθηση της Meta να επεκτείνει τις προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου της.
Νωρίτερα το 2020, ο γίγαντας των κοινωνικών μέσων κυκλοφόρησε το Shops ως έναν τρόπο για τους επισκέπτες να βρίσκουν και να αγοράζουν προϊόντα στο Facebook και στο Instagram.
Η νέα δυνατότητα του Instagram θα επιτρέψει επίσης τη χρήση της υπηρεσίας πληρωμών Meta Pay της Meta για την ολοκλήρωση αγορών, ανέφερε η εταιρεία.