Τις ισχυρές πιέσεις που δέχεται το εισόδημα των καταναλωτών από το κύμα ακρίβειας, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, αποτυπώνει το δεύτερο μέρος της δημοσκόπησης της εταιρείας Marc που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Ant1.
Συγκεκριμένα, η έρευνα δείχνει πως σε διάφορα αγαθά όπως η ένδυση, το 67,3% έχει περιορίσει την κατανάλωση, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα είδη διατροφής ανέρχεται στο 57,6%. Το 54% έχει περιορίσει τη χρήση Ι.Χ. αυτοκινήτου ενώ το 53,4% την κατανάλωση ρεύματος.
Ως προς το θέμα της πανεπιστημιακής αστυνομίας, το 62,1% των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ και το 34% κατά, με τα μεγαλύτερα ποσοστά υποστηρικτών να βρίσκονται στην ηλικιακή ομάδα, 35 ετών και άνω, ενώ οι μικρότερες ηλικίες, 18-34 ετών, φαίνεται να είναι σχεδόν διχασμένες για το μέτρο αυτό.
Διαφοροποιήσεις σχετικά με την άποψη για την αστυνομία στα πανεπιστήμια υπάρχουν και ανάλογα με βάση την ψήφο στις προηγούμενες εκλογές.
Για τον πόλεμο στην Ουκρανία, το 47,6% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα συνεχίσει ως έχει, με το 23,6% να θεωρεί ότι θα κλιμακωθεί επικίνδυνα και το 23,3 να ελπίζει σε αποκλιμάκωση.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση 6 στους 10 πολίτες δεν βλέπουν με αισιοδοξία το μέλλον και ανησυχούν για τα χειρότερα. Το 61,9% εκφράζει την ανησυχία του πως έρχονται τα χειρότερα, ενώ το 32,2% ελπίζει για κάτι καλύτερο.