Σε μια εποχή στην οποία η διαβίβαση των παραστατικών γίνεται υποχρεωτική για όλους, επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους, η επιλογή του κατάλληλου εργαλείου για τη διασύνδεσή στο myDATA, γίνεται ένας παράγοντας καθοριστικής σημασίας. Όχι μόνο για να έχουμε μία αξιόπιστη και «νοικοκυρεμένη» φορολογική εικόνα, αλλά ειδικότερα σε ότι αφορά τις επιχειρήσεις, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες, να αποκτήσουν καλύτερη οργάνωση, να επιτύχουν αύξηση της παραγωγικότητας και τελικά να έχουν ολοκληρωμένο έλεγχο των οικονομικών τους.
Το ερώτημα, επομένως, είναι αν έχουμε κάνει την καλύτερη επιλογή. Τι προσφέρει κάθε εργαλείο οργάνωσης της επιχείρησής, πέρα από την απλή διαβίβαση παραστατικών στο myData, και κατά πόσο, έχουμε τα απαραίτητα εργαλεία για τη λήψη σημαντικών αποφάσεων που θα δώσουν «φτερά» στην επιχείρηση και τα οικονομικά μας.
Πριν, όμως δούμε κατά πόσον η επιλογή μας είναι κατάλληλη, ας εξετάσουμε τι έχει γίνει υποχρεωτικό και τι όχι από την Ελληνική νομοθεσία, ώστε ο επιχειρηματίας να γνωρίζει, μέσα από 3 ερωταπαντήσεις:
Τι είναι το myDATA;
Είναι η νέα πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, στην οποία τηρούνται ηλεκτρονικά τα βιβλία της επιχείρησης. Ό,τι παραστατικό εκδίδεται στο εξής, είτε είναι τιμολόγιο είτε απόδειξη θα πρέπει υποχρεωτικά, να «ανεβαίνει» στο myDATA.
Τι είναι η ηλεκτρονική τιμολόγηση;
Είναι η διαβίβαση παραστατικών στον τελικό πελάτη με ηλεκτρονικά μέσα. Π.χ. η αποστολή τιμολογίων και αποδείξεων μέσω email. Και για να γνωρίζουμε καλύτερα, η δημιουργία τιμολογίου μέσω μιας πλατφόρμας και η παράδοσή της σε εκτυπωμένη μορφή δεν συνιστά ηλεκτρονική τιμολόγηση, αλλά μηχανογράφηση.
Προς το παρόν, η χρήση ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι προαιρετική, αλλά παρέχονται φορολογικά κίνητρα σε όποια επιχείρηση την εφαρμόσει.
Και τι είναι ο πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης;
Οι πάροχοι προσφέρουν ειδικές υπηρεσίες σήμανσης των παραστατικών ώστε να μπορούμε να υλοποιήσουμε την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Έχουν λάβει πιστοποίηση από την ΑΑΔΕ, και η σήμανση που προσφέρουν αποτελεί και φοροσήμανση, την οποία απαιτεί ο νόμος σε συγκεκριμένα παραστατικά (π.χ. αποδείξεις λιανικής). Επίσης, ο πάροχος ενημερώνει αυτόματα και το myDATA για οτιδήποτε εκδίδεται, περιορίζοντας τον ...φορολογικό πονοκέφαλο.
Σε αυτό το νέο ψηφιακό περιβάλλον, τo Elorus προσφέρει το πιο πλήρες πακέτο ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ελλάδα! Είναι η πλατφόρμα, που για πάνω από 5 χρόνια βρίσκεται μπροστά από τις αλλαγές της Ελληνικής νομοθεσίας αλλά και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν οι πιο σύγχρονες επιχειρήσεις στη χώρα. Και σήμερα, με αφορμή την υποχρεωτική αποστολή τιμολογίων και αποδείξεων στο myDATA, και την ηλεκτρονική τιμολόγηση, υπάρχει ακόμα ένας σοβαρός λόγος για να δοκιμάσουμε το πακέτο των υπηρεσιών που προσφέρει καθώς και όλα τα πρόσθετα εργαλεία που παρέχει για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, ακόμα κι αν έχουμε ήδη επιλέξει κάποια άλλη πλατφόρμα.
Για τους πολίτες που έρχονται αντιμέτωποι αυτήν την περίοδο με την ηλεκτρονική τιμολόγηση και το MyData, η ομάδα της Elorus, ετοίμασε έναν διαδραστικό οδηγό που θα τους βοηθήσει να «καθοδηγηθούν» στη νέα εποχή.
Και στη συνέχεια, επιλέγοντας την πλατφόρμα της Elorus, κάθε επιχείρηση μπορεί να διαβιβάζει τα τιμολόγιά της εύκολα και γρήγορα στο myData, ενώ της παρέχεται δωρεάν υποστήριξη σε περίπτωση που χρειαστεί βοήθεια για τη χρήση της πλατφόρμας, ακόμα και στο δωρεάν πλάνο.
Επιπλέον το Elorus συνδέεται πλήρως με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης για να μπορούμε να δημιουργήσουμε και να στείλουμε ηλεκτρονικά όλα τα τιμολόγια και τις αποδείξεις μας, ακόμα και εάν έχουν υποχρέωση φορολογικής σήμανσης.
Απεριόριστες δυνατότητες
Βέβαια, δεν είναι μόνο αυτό... Στην εποχή μας η χρήση της τεχνολογίας και του διαδικτύου είναι επιβεβλημένη για την ταχύτερη ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Και με τη χρήση εφαρμογών σαν το Elorus, κάθε επιχείρηση μπορεί να καταγράφει το χρόνο εργασίας για να οργανώνεται καλύτερα και να αυξάνει την παραγωγικότητά της, να διαχειρίζεται τα έξοδα και να δέχεται πληρωμές online αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών της, ακόμα και στα δωρεάν πακέτα.
Ο σύγχρονος επιχειρηματίας, καταγράφοντας τις ώρες εργασίας της ομάδας του μπορεί να χρεώνει τους πελάτες του για τις πραγματικές ώρες που έχει εργαστεί, χωρίς να υπάρχει το ρίσκο να δουλέψει περισσότερο και να πληρωθεί για ένα μικρότερο, από το προσυμφωνηθέν, ποσό. Επίσης μπορεί να κοστολογεί με μεγαλύτερη ακρίβεια τα projects που αναλαμβάνει η επιχείρησή του, αλλά και να διορθώνει τυχόν αντιπαραγωγικές συνήθειες της ομάδας του. Με τον τρόπο αυτό, υπό την «επίβλεψη» της πλατφόρμα Elorus, θα καταφέρνει να μειώνει τους χρόνους παράδοσης ενός έργου και να αυξάνει την παραγωγικότητα της ομάδας του.
Την ίδια στιγμή, μπορεί να εκδώσει τα αντίστοιχα τιμολόγια και να τα στείλει στους πελάτες για να πληρωθεί, χωρίς καμία προμήθεια προς το Elorus. Και όσο ο επιχειρηματίας ασχολείται με τις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησής του, το Elorus στέλνει αυτόματες υπενθυμίσεις πληρωμών προς τους πελάτες, μέχρι να ολοκληρωθεί η αποπληρωμή τους.
Το Elorus, φροντίζει και τη διαχείριση εξόδων. Με τη βοήθειά του οι στοίβες από τιμολόγια που πρέπει να καταχωρηθούν στην εφορία και να πληρωθούν από το λογιστή κάθε μήνα, μπορούν να περάσουν στο παρελθόν. Μέσα από την πλατφόρμα, η επιχείρηση παρακολουθεί τα έξοδα της εταιρείας με ευκολία, ενώ οι δαπάνες, τα επαναλαμβανόμενα έξοδα και οι πληρωμές λογαριασμών βρίσκονται σε ένα σημείο που έχει πρόσβαση και ο λογιστής.
Όπως συμβαίνει με όλες τις κατηγορίες software, έτσι και στη διαχείριση των οικονομικών των επιχειρήσεων οι επιλογές είναι πάρα πολλές. To Elorus όμως, παραμένει ένα «εργαλείο» με σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες. Και σήμερα, με αφορμή της υποχρεωτικής αποστολής τιμολογίων και αποδείξεων στο myDATA, και την ηλεκτρονική τιμολόγηση, οι επιχειρήσεις έχουν ακόμα ένα λόγο για να το γνωρίσουν, ξεκινώντας δωρεάν με την εγγραφή τους εδώ.