Δεν υπάρχουν μόνο σκελετοί στις ντουλάπες, αλλά και σκουπίδια κάτω από το χαλί έλεγε η Λίνα Μενδώνη στους διαπιστευμένους συντάκτες του υπουργείου της, κλείνοντας έτσι την πρώτη συνάντηση μαζί τους σήμερα το μεσημέρι. Λίγο μετά, στα μέιλ των συντακτών έφτασε μια δήλωση του τέως υφυπουργού Πολιτισμού κ. Κώστα Στρατή, σχετική με την ως άνω συζήτηση. Ο κ. Στρατής την τιτλοφόρησε «Για την επιχειρούμενη δυσφήμιση του έργου που έχει επιτελεστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων» και προσπάθησε ανεπιτυχώς να απαντήσει με 1.100 λέξεις. Δύο φωτογραφίες που έστειλε το υπουργείο Πολιτισμού, έδιναν την καλύτερη απάντηση. Η μία έδειχνε αποψιλωμένη βιτρίνα του πωλητηρίου και η άλλη τη σχεδόν άδεια αποθήκη πωλητέων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου.
Ο κ. Στρατής μιλά για προσπάθεια απαξίωσης του έργου που έκανε ο ίδιος και η κυβέρνησή του. «Έτσι, κατασκευάζει συστηματικά μια ψευδής (σ.σ. έτσι ακριβώς) εικόνα ότι παρέλαβε κατάσταση κατάρρευσης, την ίδια στιγμή που φιλοτεχνείται επιμελώς το προφίλ μιας δήθεν ικανής και αποτελεσματικής υπουργού που σπεύδει προσωπικά να δώσει λύσεις όπου χρειάζεται. Με αυτό το κάλπικο και επικοινωνιακό φαίνεσθαι, όμως, τονίζεται ακόμα περισσότερο το αλαζονικό και παλαιοκομματικό είναι.»
Κατόπιν χοντραίνει τις ύβρεις, λέγοντας: ”Στην πραγματικότητα, μετά τις εκλογές η θέση του Υπουργείου Πολιτισμού, δυστυχώς για μια χώρα με τον πολιτιστικό πλούτο της Ελλάδας, εξέπεσε σε υποπροϊόν ενός υπόγειου πολέμου επιχειρηματικών συμφερόντων με επίκεντρο το καζίνο και τους ουρανοξύστες του Ελληνικού. Παράλληλα, τα νήματα στον χώρο του πολιτισμού κινούνται ολοφάνερα από το στενό περιβάλλον του ίδιου του πρωθυπουργού. Και όπου κινούνται νήματα, υπάρχει διατεταγμένη υπηρεσία και χρειάζονται μαριονέτες.»
Εκεί εξαντλείται η φαντασία του κ. Στρατή διότι στη συνέχεια προσπαθεί να αρθρώσει κάποιες δικαιολογίες προκειμένου να δικαιολογήσει την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία ο ΣΥΡΙΖΑ άφησε το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων. Με την πλειονότητα όσων αραδιάζει να είναι στα χαρτιά ή να μην έχει υλοποιηθεί ποτέ. Αποκρύπτοντας, παράλληλα, πως οι όντως πολύ αυξημένες εισπράξεις του ΤΑΠΑ προέρχονται από τον διπλασιασμό της τιμής των εισιτηρίων τον μισό χρόνο και την αύξηση του τουρισμού. Εκτός από αυτή την εξωτερική συγκυρία τίποτα άλλο δεν έγινε.
Το υπουργείο Πολιτισμού σημειώνει πως η καλύτερη απάντηση «στην δήλωση του τέως Υφυπουργού Πολιτισμού, κ. Κώστα Στρατή, είναι η χθεσινή θλιβερή εικόνα, που κατεγράφη στο πωλητήριο και στην αντίστοιχη αποθήκη του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, και η οποία αποτυπώνεται και στις αναφορές των αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων.
Όσο για την αναφορά του σε ανοίκεια δημοσιεύματα, τον ενημερώνουμε ότι το νέο Δ.Σ. του ΤΑΠΑ έχει ήδη λάβει εντολή ελέγχου από το 2012 και εξής.»
Αγγελική Κώττη