Μετά τη β'' αξιολόγηση, που έκλεισε με τον τρόπο που έκλεισε, η κυβέρνηση προσπαθεί να φτιάξει ένα «success story», με στόχο επικοινωνιακό, για να ανακαταλάβει το χαμένο έδαφος στον δημοσκοπικό τομέα και νομίζει ότι αυτό θα το επιτύχει φέρνοντας διάφορα προχειρογραμμένα νομοσχέδια, δήλωσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ηλείας, Κωνσταντίνος Τζαβάρας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm» για το νομοθετικό έργο των τελευταίων ημερών στους τομείς της Παιδείας, της Υγείας και του τηλεοπτικού τοπίου.
«Όλα αυτά δεν πρόκειται από την εφαρμογή τους να προκαλέσουν καμία αλλαγή στην καθημερινή ζωή, είναι απλώς κείμενα, τα οποία ευφυώς έχουν χαρακτηριστεί γονατογραφήματα», είπε ο κ.Τζαβάρας και πρόσθεσε: «Γίνονται για εσωτερική κατανάλωση από μία κυβέρνηση που στο εξωτερικό έχει δύο σταθερές: Η μία είναι να υπογράφει ό,τι της δίνουν και η άλλη να φτιάχνει εξωτερικές σχέσεις φιλίας με καθεστώτα σαν το καθεστώς του Μaduro».
Με αφορμή την αντιπαράθεση για το θέμα της επιλογής σημαιοφόρων στο δημοτικό μέσα από κλήρωση ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ είπε: «Το πρόβλημά του κ. Γαβρόγλου είναι το κυνήγι της αριστείας, σκοπός τους είναι να ισοπεδώσουν τα πάντα [...] Το παιδί μέσα από το δημοτικό αρχίζει να κοινωνικοποιείται και κοινωνικοποίηση σημαίνει ότι θα πρέπει να έλθει σε επαφή με τις αξίες και τις αρχές, που αποτελούν την παράδοση αυτού του λαού. Θέλουν να μας αποκόψουν από τις παραδόσεις μας, για να μας αποδώσουν βορά σε έναν ακατάσχετο μαδουρισμό».
Σε ό,τι αφορά το νομοσχέδιο για το «Ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου» ο κ.Τζαβάρας σημείωσε ότι «ο κ.Παππάς έφερε χθες ένα άλλο νομοσχέδιο από αυτό που έφερε σήμερα». «Σήμερα το άλλαξε άρδην γιατί είδε ότι θα προσκρούσει στο Σύνταγμα άλλη μία φορά και θα εισπράξει μία απόφαση του ΣτΕ, που θα ακυρώνει τον νόμο του και τώρα μας λέει ότι ηλεκτρονικό το σύστημα δε θα είναι σύστημα διάθεσης, δε θα γίνονται αγοραπωλησίες, αλλά απλώς θα είναι σύστημα καταγραφής του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου», διευκρίνισε.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία αρχείου: SOOC