Βελτιωμένη προσφορά μόνο από την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis ζήτησε το ΤΑΙΠΕΔ για τον διαγωνισμό 35ετούς παραχώρησης χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού καθώς όπως όλα δείχνουν η οικονομική πρόταση της έτερης κοινοπραξίας Μυτιληναίος – Vinci υπολείπονταν κατά τουλάχιστον 15% από το τίμημα που προσέφερε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ .
Στη διαδικασία του διαγωνισμού προβλέπονταν ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα μπορούσε να ζητήσει βελτίωση της προσφοράς από τους διεκδικητές της παραχώρησης εφόσον η ψαλίδα των οικονομικών προσφορών ήταν μικρότερη του 15%.
Συνεπώς προκύπτει ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis προσέφεραν τα περισσότερα στον διαγωνισμό για την παραχώρηση και πλέον τρέχει μόνη της στην Εγνατία Οδό.
Το σχήμα έχει παραμείνει μόνο στο διαγωνισμό και εφόσον η αναθεωρημένη του πρόταση ικανοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ, θα αναδειχθεί ως προσωρινός ανάδοχος.
Σημειώνεται ότι το εκτιμώμενο ύψος του έργου, πέριξ του 1 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στη λειτουργία, συντήρηση και υλοποίηση εργασιών αναβάθμισης του οδικού άξονα, αλλά και στο δικαίωμα παραχώρησης του 35ετούς δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου και των τριών καθέτων οδικών αξόνων του.
Εφόσον το έργο κατακυρωθεί στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis, θα ενισχύσει το ανεκτέλεστο του κατασκευαστικού ομίλου που τοποθετείται στα 3 δισ. ευρώ. Η εισηγμένη, εδώ και πολλά χρόνια, δίνει έμφαση σε δραστηριότητες που δε χαρακτηρίζονται από την κυκλικότητα των κατασκευών, με την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού να είναι προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.