Ο Άλις Κούπερ, ο Πλεύρης και η φωτογραφία...μπούμερανγκ

Ο Άλις Κούπερ, ο Πλεύρης και η φωτογραφία...μπούμερανγκ

Όταν διατείνεσαι ότι είσαι σκληρός…ροκάς και θέλεις να κτυπήσεις αλύπητα το συντηρητικό κατεστημένο πρέπει, αν μη τι άλλο, να γνωρίζεις, πέραν των μουσικών ρευμάτων και τα προσωπικά, ως ένα βαθμό, των καλλιτεχνών και ειδικά των μεγάλων, διαχρονικών σταρς.

Σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύεις να πέσεις σε λάθη, τα οποία αποδυναμώνουν την όποια παρέμβαση επιχειρείς να κάνεις και φυσικά δικαιώνουν - πανηγυρικά - την απέναντι πλευρά.

Κάτι σαν μπούμερανγκ δηλαδή. Για όσους δεν γνωρίζουν, το μπούμερανγκ είναι ένα παραδοσιακό όπλο κυνηγιού των ιθαγενών της Αυστραλίας. Απαιτεί γνώση, ακρίβεια και σωστή ρίψη. Αλλοιώς όταν επιστρέφει κτυπά αυτόν που το έριξε. 

Αναφέρομαι στην περίπτωση των ειρωνικών σχολίων και της ακραίας ως ένα βαθμό κριτικής που γράφτηκαν για τον υπουργό Υγείας κ. Θάνος Πλεύρη ο οποίος φωτογραφήθηκε προσφάτως με τον γνωστό ροκ - σταρ, Άλις Κούπερ.

Λέει, λοιπόν, το σχόλιο: “Εχει πάει ο κορονοϊός σύννεφο! Αμα λέμε σύννεφο, εννοούμε κεραυνοκαταιγίς! Τα κρούσματα έχουν φτάσει στο θεό και ο Πλεύρης με την Πλεύραινα φωτογραφίζονται δίπλα στον Αλις Κούπερ (ο Πλεύρης είναι ο υπουργός μας της Υγείας, για όσους δεν θυμούνται!)”.

Είναι σαφές ότι το δημοσίευμα αυτό χρησιμοποιεί το σεξιστικό και ίσως υποτιμητικό προσωνύμιο που καταλήγει και -αινα, κατάλοιπο του παρελθόντος.

Ο υπουργός Υγείας απάντησε σοβαρά μεν, με χιούμορ δε, στο σχόλιο, με ανάρτηση του στο twitter, τονίζοντας:

“Αγαπητή @EFSYNTAKTON το να αποκαλείτε “πλευραινα” τη σύζυγό μου είναι σεξιστικό αλλά δεν σας προβληματίζει. Το να μην γνωρίζετε όμως ότι η εικονιζόμενη δεν είναι η Λένα η σύζυγος μου αλλά η σύζυγος του Alice Cooper θα έπρεπε να σας προβληματίζει” , αναρτώντας και το σχετικό κείμενο της εφημερίδας.

Σημειώνεται ότι ο Θάνος Πλεύρης συμμετείχε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο μουσείο της Ακρόπολης, μία ημέρα πριν τη συναυλία στο Ηρώδειο για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, στην οποία συμμετείχε και ο Άλις Κούπερ.