«Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή τη στιγμή το 30% των κρατήσεών μας είναι για την Ελλάδα, ενώ οι κρατήσεις για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως η Ρόδος, είναι ήδη επτά φορές περισσότερες από πέρυσι», τόνισε ο Alan French, Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σήμερα στην Αθήνα.
Στο πλαίσιο της επίσκεψης του στην Αθήνα, ο κ. French πραγματοποίησε και συνάντηση με την Πρόεδρο του ΕΟΤ, κ. Άντζελα Γκερέκου. Ο κ. French επεσήμανε στους εκπροσώπους του τύπου, τα λάθη του παρελθόντος που οδήγησαν τον Σεπτέμβριο του 2019 στην οικονομική κατάρρευση της εταιρείας και ανέφερε ότι στους βασικούς στόχους είναι να μην επαναληφθούν τα λάθη αυτά.
Ακόμη, παρουσιάστηκε και το νέο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας που διασφαλίζει τα χρήματα των πελατών της, λειτουργώντας πλέον ως μια αποκλειστικά διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση υπό τον διεθνή όμιλο Fosun Tourism Group. Παράλληλα, συζητήθηκε και προώθηση του τουρισμού όλο το χρόνο καθώς και σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
Όπως ανέφερε ο κ. French, η νέα Thomas Cook κατάφερε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της πανδημίας και να πετύχει περισσότερες από 25.000 κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, ενώ αναπτύσσει την ήδη ισχυρή βάση του πελατολογίου της με περισσότερους από 100.000 ταξιδιώτες. «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς.
Σύμφωνα με τον κ. French, το νέο ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα στην Thomas Cook να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στην Ελλάδα για πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, όπου ξεκίνησε δραστηριότητα πρόσφατα. «Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις πολλές αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα και τους τύπους καταλυμάτων για να προσφέρουμε στους πελάτες μας επιλογές και ευελιξία», σημείωσε.
Η στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα ήδη αποδίδει καρπούς. Η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα. Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. «Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες», είπε.