Καθημερινές φαίνεται να είναι συνέπειες σε μια σειρά από τομείς στην αγορά από την Συμφωνία των Πρεσπών, καθώς μετά το περιστατικό στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), όπου υπήρχε η αναφορά «Μακεδονία» σε περίπτερο της γειτονικής χώρας, το ίδιο συμβαίνει και στην Prowein, σε μια έκθεση κρασιού που θα πραγματοποιηθεί στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.
Ειδικότερα, σε έκθεση κρασιών που θα γίνει στο Ντίσελντορφ στις 17-19 Μαρτίου, οι Σκοπιανοί διαφημίζουν τα «Μακεδονικά» κρασιά και μετέχουν υπό την «ομπρέλα» του οργανισμού «Association Wines of Macedonia», με «παράδοση 2.000 ετών στο κρασί», στοχεύοντας στην προώθηση και αναγνώριση του brand name «Οίνος Μακεδονία».
Δεν ξέρω πού πήγε το Macedonia Timeless και εάν αφαιρέθηκε όντως μετά από παρέμβαση της Πρεσβείας μας. Ξέρω όμως ότι τα επόμενα χρόνια θα πρέπει να δοθούν πολύ σκληρές μάχες. Στην επικείμενη Prowein συμμετέχει ο Association Wines of Macedonia με «παράδοση 2.000 χρόνων στο κρασί» pic.twitter.com/3EPk1iQECU
— Kostas Simeonidis (@simeonidisk) March 7, 2019
Στην έκθεση συμμετέχει ο οργανισμός Wines of Macedonia (WoM) όπου όπως αναφέρεται «ενώνει την εργασία των Μακεδόνων οινοπαραγωγών, που δεσμεύονται να προωθήσουν την ποιότητα και εικόνα του μακεδονικού κρασιού ανά τον κόσμο».
Υπενθυμίζεται πως χτες υπήρξε αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο για την αλλαγή του ονόματος της γειτονικής χώρας στο περίπτερο, ωστόσο ο όρος άλλαξε στη βιτρίνα παρέμεινε στα εκατοντάδες διαφημιστικά υλικά που μοιράζουν στην έκθεση.
Παρότι η αλλαγή στη βιτρίνα έγινε προκειμένου να μην δημιουργείται σύγχυση για την επίσημη ονομασία κράτους, όπως φαίνεται όλα τα υπόλοιπα υλικά έμειναν ως είχαν.