Τις τράπεζες περισσότερο από τις κυβερνητικές υπηρεσίες για την προστασία των βιομετρικών δεδομένων τους, όπως δακτυλικά αποτυπώματα και σκανάρισμα της ίριδας, εμπιστεύονται οι Βρετανοί σύμφωνα με έρευνα της Visa.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές είναι σχεδόν δύο φορές πιο πιθανό να εμπιστευτούν τις τράπεζες για την αποθήκευση των βιομετρικών πληροφοριών τους (60%) σε σχέση με τις κυβερνητικές υπηρεσίες (33%).
Σε ερώτηση ποιον θα εμπιστεύονταν για την παροχή βιομετρικών στοιχείων ως υπηρεσία για ταυτοποίηση, το μεγαλύτερο ποσοστό επέλεξε τις τράπεζες (85%) και τα δίκτυα πληρωμών (81%) σε σχέση με τις παγκόσμιες online εταιρίες (70%) και τις εταιρείες έξυπνων τηλεφώνων (64%). Αυτή η εμπιστοσύνη έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια, κατά 20 ποσοστιαίες μονάδες από 65% το 2014, όταν διεξήχθη αρχικά η μελέτη Βιομετρικών Πληρωμών της Visa.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών (64%) θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα βιομετρικά στοιχεία ως μέθοδο ταυτοποίησης για πληρωμές και η εξοικείωση αυξάνει το επίπεδο άνεσης των Βρετανών καταναλωτών.
Η αύξηση στην αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων για πληρωμές μέσω κινητού, σύμφωνα με την Visa, αναδεικνύει τα οφέλη της βιομετρικής ταυτοποίησης για αυτό και το 80% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι ήταν εξοικειωμένοι με την αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος. Η ταυτοποίηση μέσω δακτυλικού αποτυπώματος (88%) θεωρείται επίσης ο πιο ασφαλής τρόπος πληρωμής και κατατάσσεται υψηλότερα από άλλες επιλογές βιομετρικής ταυτοποίησης, όπως το σκανάρισμα της ίριδας (83%) και η αναγνώριση προσώπου (65%).
Η έρευνα αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινηθούν οι τράπεζες για να παρέχουν αυτές τις λύσεις πληρωμών και να ανταποκριθούν στην ολοένα και αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για βιομετρικές μεθόδους ταυτοποίησης, ιδίως μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Το ένα τέταρτο των νέων ηλικίας 18-24 ετών (25%) είναι πιθανό να αλλάξει τράπεζες που δεν προσφέρουν αυτή την υπηρεσία, σε σύγκριση με το 17% άλλων γενιών.
Σχολιάζοντας την έρευνα Βιομετρικών Πληρωμών, ο Kevin Jenkins, UK & Ireland Managing Director, ανέφερε: «Οι τράπεζες έχουν μια τεράστια ευκαιρία σε αυτή την επανάσταση πληρωμών. Από φωνητική αναγνώριση μέχρι βιομετρικά στοιχεία συμπεριφοράς για ταυτοποίηση, βλέπουμε ήδη τις τράπεζες να κάνουν θετικά βήματα προς την υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας. Αυτή η εμπιστοσύνη των καταναλωτών τόσο στην ταυτοποίηση όσο και στην αποθήκευση των βιομετρικών στοιχείων τους, προσφέρει στις τράπεζες το τέλειο σενάριο, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να παρέχουν μια υπηρεσία που το κοινό θέλει και η οποία θα ωφελήσει και τις ίδιες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ