Η επιβλητική παρουσία των 198 εκατοστών της κορμοστασιάς του δεν περνά απαρατήρητη. Το ταλέντο, επίσης, είναι ευδιάκριτο. Χάρη σε αυτό, ο Ντανίλ Μεντβέντεφ έγινε στις αρχές Μαρτίου ο πρώτος τενίστας εκτός της «Big-3» των Φέντερερ, Ναδάλ και Τζόκοβιτς, αλλά και του Αντι Μάρεϊ, που «χώρεσε» στην πρώτη δυάδα της παγκόσμιας κατάταξης. Το Νο2 είναι η υψηλότερη θέση της καριέρας του, όμως ο στόχος και της κορυφής δεν είναι πλέον ο μοναδικός.
Ο 25χρονος Ρώσος ψάχνει «νίκες» και στους επιχειρηματικούς και εμπορικούς «στίβους», με το χορηγικό χαρτοφυλάκιό του να μεγαλώνει εύλογα από τις επιτυχίες και την πορεία του στα κορτ. Ο Μεντβέντεφ, ο οποίος τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/3) νίκησε δύσκολα με 2-1 σετ τον Αλεξέι Ποπίριν για τους «32» του Masters στο Μαϊάμι, παίζοντας με κράμπες όλο το τρίτο σετ(!), στοχεύει στην Φλόριντα στον πέμπτο τίτλο ATP 1000 της καριέρας του.
Προ ημερών βρέθηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Forbes, στην έκδοση της Ρωσίας, και στη συνέντευξη που παραχώρησε εξήγησε τα μελλοντικά σχέδια του, όχι μόνος εντός γηπέδου. «Στο τένις κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι νέο και προσπαθώ να διορθώνω τα λάθη μου. Δεν θέλω να επαναλαμβάνω το ίδιο σφάλμα», τόνισε. Συμπληρώνοντας ότι αυτό συμβαίνει και για το brand μου. Ακόμη δεν έχω κάνει όσα θέλω».
Ο Ρώσος κατατάχθηκε στην 5η θέση των αθλητών τενιστών με τα περισσότερα έσοδα για το 2020. Από τα συνολικά 11,8 εκατομμύρια δολάρια που προστέθηκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς του, τα 4,5 προέρχονται από εμπορικές συμφωνίες. Αυτό το ποσό, ωστόσο, αναμένεται να αυξηθεί κατά πολύ στην τρέχουσα σεζόν. Τα χρηματικά έπαθλα από το τένις φτάνουν τα 15,8 εκατ. για τον νεαρό που γεννήθηκε στη Μόσχα, αλλά από τα 18 του ζει μόνιμα στη Γαλλία και μιλά άπταιστα ρωσικά, γαλλικά και αγγλικά.
Οι νίκες στο γήπεδο (ενώ έφτασε και ως τον τελικό του Open Αυστραλίας) δεν «τραβούν» απλώς τους σπόνσορες, αλλά απαιτούν όλο και περισσότερο χρόνο από τον Μεντβέντεφ σε – για άλλους – «βαρετές διαδικασίες». Για εκείνον, όμως, όσο εξαιρετική κι αν αποκαλεί τη συνεργασία του με την εταιρία εκπροσώπησης, IMG, σημασία έχει και η δική του αφοσίωση και στη διατήρηση του επιχειρηματικού και εμπορικού προφίλ του.
Η ξεκάθαρη κουβέντα με την IMG ήταν πως δεν μετρούν μόνο τα χρήματα ή η προοπτική μίας συνεργασίας, αλλά και η επιλογή χορηγών τα προϊόντα των οποίων αρέσουν στον Ρώσο τενίστα. Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία BMW. Πριν καν υπογράψει συμβόλαιο με την γερμανική εταιρία, ο Μεντβέντεφ οδηγούσε μία M4 την οποία έχει ακόμη στο γκαράζ της οικίας του στο Μονακό.
Αυτό του επιτρέπει, όπως εξηγεί, «να γίνουμε πιο δημιουργικοί στη σχέση μας με τη BMW και να εργαστούμε σε πρότζεκτ που όχι μόνο θα είναι αποδοτικά, αλλά θα ταιριάζουν και με τα ενδιαφέροντά μας». Πρόσθεσε πως «τα στελέχη της εταιρίας καταλαβαίνουν, άλλωστε, από την πρώτή στιγμή αν ό,τι κάνεις το κάνεις απλώς για τα χρήματα ή και διότι ενδιαφέρεσαι για τα αυτοκίνητά τους».
Τα γρήγορα αυτοκίνητα ήταν ένα ενδιαφέρον που ανέπτυξε από μικρός στη Μόσχα, όμως η κλίση προς τη μόδα, για τον σχεδιασμό ρούχων ή ρολογιών και φυσικά για την γνώμη για τις ενδυμασίες των αγώνων του. Θέλησε να μάθει τα μυστικά των αντίστοιχων φιρμών, Lacoste και Bovet, καθώς επισημαίνει πως «μόνο αν γνωρίζεις το σκεπτικό και τη φιλοσοφία τους μπορείς να τους εκπροσωπήσεις καλύτερα».